woensdag 19 december 2012

Kerst komt eraan......

Eindelijk daar ben ik weer eventjes....ik leef nog hoor!
Jullie zullen wel denken.....nu nog een sinterklaaspost op je blog!
Kerstmis komt eraan....


En de keukentafel ligt voortdurend vol "rommel".
Eerst nog een verjaardagskaartje maken voor een lieve Belgische vakantievriendin die 70 jaar werd.
De foto is een beetje slecht van kleur dat krijg je in deze donkere dagen voor kerst, sorry.
Het dessinpapier is van action en de tekst is op color core cardstock met een embossingsmal van boekvoordeel gemaakt en daarna een beetje opgeschuurd.
Plaatje komt jullie zeker bekend voor, een zelfgemaakte "fikkiebloem"met twee roosjes erop en
klaar.


Snel verder..... nog kerstkaartjes maken voor mensen die dat zelfgemaakte waarderen...
Enne oooo...ik had een lieve blogvriendin beloofd dat ze haar verlaat verjaardags-/kerstpakket nog voor kerst zou ontvangen en ben daar ook nog hard mee bezig geweest.
Natuurlijk is er op school morgenavond een kerstdiner in elke klas en vrijdag een gezellig
samen zijn en zo rollen we weer snel richting kerst.

Van enkelen van jullie heb ik al schitterende kerstkaarten ontvangen, morgen gaat de boel
hier eindelijk op de post hoor!
Ik maak er ook nog wel een "kerstkaartenpost "van in de vakantie.
Rustig aan doen moet ik nog wel maar stil zitten is niks voor mij dat heb ik al veeeeel te lang
moeten doen.
Het huis is inmiddels overal versierd dat kon ik vorig jaar ook niet natuurlijk, zo gezellig!
Mijn handen zagen er niet uit deze week, inkt, gesso en lijm bij elkaar gaat er ook niet echt zo
goed af.....wel heerlijk dat geklieder!
Ook hier was ik o.a. mee bezig....


Bloggen zat er dus niet in maar dat maak ik in de vakantie zeker goed!
Allemaal veel plezier met alle voorbereidingen en tot snel.


27 opmerkingen:

  1. We hebben het er allemaal maar druk mee. Het is ook bij iedereen hetzelfde he ;-). Ik mag morgenavond ook terug naar school. Geen Kerstdiner maar Kerstmarkt. Warm en druk dus, haha. Maar zeker ook gezellig! Leuke dingen laat je ons hier weer zien! Doe rustig aan voor zover mogelijk is en tot gauw! Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker, dat het dit jaar een betere kerst voor je is! Heerlijk bezig geweest zo te zien! En ja, ook hier vliegt de tijd, december is nou eenmaal een drukke maar supergezellige maand. Mijn dochter had vanavond kerstdiner op school, helemaal in gala. 11 Jaar en ze wilde perse op hakken, bijna net zo groot als mama. Kleintjes worden groot, zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha geklieder is goed! Mooi van die ouderwetse plaatjes.
    Een fijn kerstfeest op school morgen, gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig ga je toch lekker door, voor zover je gezondheid dat toelaat. Ik wens jou hele fijne kerstdagen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maia,
    leuk weer even wat van je te lezen! Volgens mij is iedereen druk met van alles en nog wat zo voor de kerst. Je vintagekaartje is erg mooi weer!
    Lekker dat rommelen en kliederen, he?
    Ik wens je een gezellige week nog en we zien je vanzelf weer op de blogs verschijnen.
    Ik moet nog 2 dagen werken en dan vakantie! We komen net van een etentje ter ere van mijn ouders. Mjammie !!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o heerlijk druk mens,
    Je maakt er toch weer zoveel van...en ook weer een postje plaatsen...gewoon prettig om te lezen..vooral het feit dat je nog leeft...!


    liefs


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd zo fijn weer wat van je te horen Maya en je creatieve uispattingen te mogen bewonderen. Fantastisch mooie kaartjes!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes heb je gemaakt..ja een drukke maand..met de feestdagen.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes.
    Gezellig he overal die rommeltjes.

    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig vond het al zo stil op je Blog, prachtige kaartje heb je weer gemaakt!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai lieve Maia,wat fijn dat je weer van alles kan doen en er vol van geniet. ik mag morgen voor een hernia operatie naar het Martini in Groningen en begin dan met herstel. Ik zal je tips goed in mijn hoofd prenten, we gaan voor herstel.Hele fijne feestdagen en tot schrijfs Liefs xoxo Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk weer je verhaal te lezen en goed te horen dat je zo lekker bezig bent!!! Je kaarten zien er schitterend uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne feestdagen voor jou en je geliefden.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig is je verjaardagskaartje!
    Fijn dat het zo goed gaat en je weer van alles kunt doen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is weer schitterend

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk om te lezen dat je al zoveel méér lukt dan verleden jaar Maia. Geeft niks,die vieze handen,geniet er maar van.Een heel lief verjaardagskaartje heb je tussen de bedrijven door gemaakt.lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie kaart heb je gemaakt!.. geniet straks
    van je vakantie.

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo te horen gaat alles goed:-).....Een erg mooi kaartje heb je gemaakt,prachtig fikkie bloem!Heerlijk hé,dat je je huis weer kunt versieren zoals je wilt!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Drukke tijden, maar gezellig dat je er nog even was met wat mooie projecten.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker toch zo'n tafel bomvol knutselspulletjes! Geniet van de voorpret, gezellig! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Maia,

    Zoals je ziet kan ik eindelijk weer op je blog kijken. We hebben de "oude" computer van Ben en zoals je ziet werkt dat een stuk beter dan die oude computer die we eerst gebruikten. Ik heb een heleboel in te halen met het bekijken van je blog met wat je allemaal de afgelopen tijd gemaakt hebt, maar daar gebruik ik de komende vakantie wel voor :). In de gauwigheid gezien heb je in ieder geval genoeg gemaakt in de afgelopen tijd ondanks alle zorgen en trubbels. Goed van je. Heel veel groeten aan Henk en de kinderen en fijne feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Maia,
    Wat een moie kaart heb je gemaakt. Leuk die zelfgemaakte bloemen en dat plaatje is zo lief.
    Wanneer je dit leest heb je de kerstviering op school achter de rug. Ik hoop dat het net zo gezellig was als bij ons gisteren. Super gezellig en daarna kan ik niet wachten totdat het echt kerstmis is. Maar we hebben eerst nog een paar daagjes vrij om lekker bij te komen en te freubelen en op te ruimen want ook mijn eetkamer tafel ligt voor met knutselspullen. En voor de kerst moet die toch echt leeg. Ik ben blij om weer wat van je te horen. Blijf goed aan je zelf denken maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je meer dan genoeg van al dat stil zitten hebt. Ik wens jou en je familie hele fijne feestdage en een liefdevol maar vooral gezond 2013 toe.
    Veel liefs van Mirande.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super weer wat je gemaakt heeft je maakt altijd zulke gezellig creaties ik kijk er met plezier er naar

    fijne feestdagen !!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi maia,

    Goed om weer iets te kunnen bewonderen op je blog. Wat een mooi nostalgisch kaartje. En al dat geklieder is niet voor niets geweest, de bloemen en sterren zien er prachtig uit. Geniet van de vakantie en hele fijne feestdagen.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Maar dat is toch heerlijk dat kliederen met Gesso en verf e.d.. Wat een mooi kaartje hebt je gemaakt , daar zal ze blij mee zijn.
    Ik kan me er niet over stil houden .. maar je verjaardag/kerstdoos is in goed conditie afgeleverd. Ik zet er binnenkort een filmpje van op mijn blog en natuurlijk YouTube. De wereld mag weleens zien wat voor bijzonder mens je bent.

    Fijne dagen en tot horens ..

    Liefs, Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele fijne kerstvoorbereidingen!
    Fijn dat je alweer zoveel zelf kan!
    Fijne dagen,
    Groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk om weer iets van je te horen Maia, mooi kaartje heb je gemaakt!
    Ik wens jou hele fijne feestdagen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen