maandag 31 december 2012

Fijne jaarwisseling!

Op de valreep wil ik jullie allemaal nog even heel hartelijk bedanken
voor alle lieve reacties en mailtjes het afgelopen jaar!
Een heel speciaal jaar voor mij waarin jullie erg mee hebben geleefd en
dat is niet zomaar normaal!

Tussen de oliebollen door heb ik even een overzicht gemaakt van de
creaties die ik het afgelopen jaar gemaakt heb met dank aan mijn dochter voor haar hulp.
Fijne afleiding was dit freubelen voor me en al kon ik er af en toe maar 5 minuutjes
achter elkaar aan werken het gaf voldoening.Als je geen pijltje ziet klik dan toch op de foto hieronder.


Prachtige kerstwensen kreeg ik binnen van jullie kijk maar mee:
Dit eerste kaartje met prachtige bloem kreeg ik van Ira


Berlinde maakt altijd zulke mooie kaartjes met Marianne design papier en stempels.


Deze elegante kaart kreeg ik van Kethy


Astrid stuurde me deze mooie ster, ik heb hem eerst een week in het mooie zakje laten zitten hoor!


Eenmaal uitgepakt ziet het er dan zo uit:


Kenners halen hier zo de maakster van deze kaart uit met prachtige envelop, bedankt Caroline


 Van Nicole kreeg ik deze schattige kaart


Er zat een klein cadeautje bij, de mooie hangers hangen al hier in de kerstboom.


Ger-Janne stuurde deze mooie wens, op haar blog ( klik op haar naam) zie je wat er in staat.


Vandaag kreeg ik nog twee kaarten binnen o.a. deze met mooie belletjes die ik al hoorde rinkelen in
de envelop van Eefie


Geen wonder dat ze rinkelden want dit zie je aan de binnenkant.


 Tenslotte kwam vandaag....ja Mirande je ziet het goed haha...deze schitterende kaart binnen.


 Als je hem open klapt ziet het er zo uit


Allemaal heel erg bedankt voor deze mooie kaarten, ik bewaar ze allemaal!
Mijn schoonbroer die kerst met ons vierde bracht nog een mooie vaas met hyacinten mee


Ik heb nog nooit zoveel bloemen gehad als dit jaar erg lief van iedereen!
Tenslotte wil ik Dana, Danoesja en Annette nog heel veel sterkte wensen en een goede gezondheid in
het nieuwe jaar en al mijn andere trouwe volgers een heeeeele fijne jaarwisseling en tot blogs
in een nieuw creatief 2013!
Liefs Maia

26 opmerkingen:

  1. Voor jou voor het nieuwe jaar vooral veel gezondheid gewenst, Maia!

    Fijne jaarwisseling! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maia,
    Ik ben blij dat hij toch nog aangekomen is. Was wel even stressen hoor, maar ik heb al een goede tip gehad van GerJanne voor volgend jaar. Hoop dat het dan beter gaat. Lief dat je alle mooie zelfgemaakte kerstkaarten op je blog gezet hebt. Ik vind de ster erg mooi. Ik wens jou en je gezin ook een hele fijne jaarwisseling en tot snel groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maia,
    Je hebt een hele hoop prachtige kaarten gekregen. En erg lief van je dat je deze ook allemaal op je blog zet. Dat laat zien dat je het echt waardeert!
    Ik wens jou een heel goed, gelukkig en vooral gezond 2013 toe.
    veel liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Maia,
    Wat heb je mooie kaartjes gekregen! Ohh die van mij is lang niet zo creatief, maar komt uit een goed hart :)
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een heel mooi en bovenal gezond 2013!! Bedankt voor al je lieve berichtjes het afgelopen jaar.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je er nog een gezellige en lieve post uitgegooid zo op de valreep van 2012...en wat zijn die kaarten creatief...volgend jaar ga ik me maar eens verdiepen in wat technieken, ha, ha...
    Geniet vanavond, tussen de visite en oliebollen door spiek ik nog even op de laatste blogposten.
    Ik wens je een heel mooie avond en alle goeds voor 2013...op naar nog meer mooie posten.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Maia wat een mooie blogpost om dit jaar mee af te sluiten, top! Leuk om te zien wat je allemaal gemaakt, gedaan en ontvangen hebt. Ik wens jou bijzonder veel gezondheid toe in 2013 en hopelijk kun je snel alles weer oppakken zoals je dat graag zou willen. Lieve groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Maia,
    wat een leuk bericht om te lezen! En dat je al die kaarten laat zien! Superleuk! Ik hoop voor jou dat het een goed jaar wordt (je had mijn kaart toch ook wel over de post gekregen??) en dat we nog lang kunne egnieten van elkaars blogberichten en reacties!
    Geniet van de vakantie, voor je het weet is hij weer voorbij.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij en je gezin ook een heel gelukkig en creatief nieuwjaar gewenst! bedankt voor je inspiratie elke keer weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Maia, dank je wel voor je speciale wens in je post voor mij. Dat vind ik erg fijn:-)) ik wens jou natuurlijk ook veel goede gezondheid toe in 2013!
    Laten we hopen dat het voor allebei een TOP jaar wordt waar we alles in kunnen doen wat we graag zouden willen. Ik wens dat natuurlijk ook voor Danoesja en Dana.
    Kom op meiden dat gaat lukken!! Xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allereerst de beste wensen voor een grandioos 2013 Maia!!!
    Leuk om zoveel post te krijgen en dan ook nog zo'n speciale creaties!
    Jou creaties die je het hele jaar gemaakt hebt mogen er ook zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Maia....Ik wens jou een Héél goed en vooral gezond 2013 !!!En dat wij ook het komend jaar weer volop mogen genieten hier bij jou !!!
    Nog bedankt voor je altijd lieve reacties op mijn blog....ik wens je nog een fijne dag en vele lieve groetjes...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Maia ... voor jou wens ik een heel gelukkig .. GEZOND en creatief 2013 toe. Wat een pracht post heb je er van gemaakt. Je bent goed verwent wat betreft de mooie eigengemaakte kerstkaarten. De 1 nog mooier dan de ander. Geweldig. Ook prachtige creaties heb je gemaakt in het afgelopen jaar. Mag ook dit jaar weer vol mooie creaties worden.

    Liefs, Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellige kerstpost allemaal! De beste wensen voor het nieuwe jaar, dat het maar een superjaar voor je mag worden! Lieve groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creaties!

    Ik wens je voor dit jaar veel geluk, gezondheid en creativiteit toe.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je maakt echt mooie dingen.
    Super day je zo verwend bent met die pracht kerst kaarten.
    Ik wens je alle goeds voor 2013.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk veelzijdig, geweldig genoten hoor.
    Ook wens ik jou een mooi en creatief 2013 toe,

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Maia, ik wens jou ook een goed en vooral gezond 2013 toe en dat wij ook het komend jaar weer volop mogen genieten van je mooie blog !!!!!!

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel gelukkig nieuwjaar Maia!!
    Wat een mooie post heb je allemaal gekregen, leuk dat je ze hier laat zien!
    Het overzichtje van jouw mooie creaties is super, leuk om dat zo nog eens terug te zien!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat hebben ze je verwend en wat zien de kaartjes er allemaal schitterend uit,
    bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en natuurlijk wens ik jou ook een heel gelukkig 2013 en dat we maar weer mogen genieten van elkaars creaties.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai Maia !

    Voor jou een heel gelukkig en vooral gezond 2013 toegewest !
    Je hebt prachtige kaarten gekregen !Blijft altijd mooi een eigengemaakte kaat te krijgen !
    Fijn weekend

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een beetje laat maar het kan nog net. Ik wens jou voor 2013 en je gezin voor 2013 veel gezondheid en geluk toe!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Maia,
    Ik wens jou uiteraard ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Een jaar vol creativiteit en in goede gezondheid.
    Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog afgelopen jaar.
    lieve groetjes, Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ook nog de beste wensen je heb er weer prachtig werk staan op je blog

    lieve groetjes
    carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik was even in de archieven aan het kijken....zie ik deze post van jou met de kersthangertjes! Wat leuk, Maia! Ik had deze post helemaal gemist!
    Hoe gaat het momenteel met je? Ik hoop zo dat 2013 jouw jaar wordt!
    Veel liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen