dinsdag 21 augustus 2018

Vouw mini album met kaart voor Mats.

Gisteren zijn de scholen hier alweer begonnen wat vliegt de tijd toch altijd en zeker in een vakantie!
Voor de vakantie kreeg een collega van mij haar tweede zoontje, daar moest ik natuurlijk weer iets voor bedenken.
Ik zag ergens op een Duits youtube kanaal (weet zo niet meer waar...maar zoek het nog op als jullie het willen weten) een filmpje van een, op het eerste gezicht vrij ingewikkeld, vouw mini album.
Eenmaal aan de slag viel het wel mee, ik maakte dit grappige kleine album waarvan ik de foto's op verzoek afgedekt heb.


Het basis kraft karton is van Joy kraft en de dessin papiertjes van Action uit kleine blokjes. De tags zijn gemaakt van oranje papier van Wibra.
Alle foto's heb ik afgedrukt in het zwart wit.
Als je het boekje open vouwt zie je dit.....


Je kunt het boekje dus ook zo ergens neerzetten. Er passen vier tags in maar die ben ik helaas vergeten te fotograferen. Als jullie het filmpje bekijken zie je wel dat er vier spreuken op staan.


Op internet vond ik grappige kleurplaatjes van allerlei dieren, deze heb ik op de goede maat uitgeprint. De tekst getypt in Word en achter ieder woord de leuke washi tape van Action geplakt.

Aan de linker kant staat dus iedere keer een foto van de broertjes of het gezin en rechts een dier.
De foto's heb ik weer gemat op een ander papiertje uit hetzelfde dessin-blok.






Met het vosje heb ik nog een kaart gemaakt in dezelfde stijl maar die laat ik even zien in de volgende blogpost dan kan ik hem beter linken met challenges en anders gaat deze post weer veel te lang worden want ik wil ook nog mijn vakantiefoto's laten zien.

Dit is het filmpje van het boekje en de kaart. De muziek hierbij komt een beetje hard over dus zet je geluid even wat zachter:


Met dit boekje wil ik graag mee doen met de volgende challenges:
Crafty Gals Corner challenge 172 Add A Ribbon/or Bow klik hier
Ally's Angels challenge 11 Animals klik hier
Carlin's Kaartenparadijs challenge 1  alles mag en alles mag klik hier
Sunny Day Crafting challenge aug/sept. always Animals klik hier
Craftaholics r us challenge 33 Anything goes klik hier
Fabrika Fantasy challenge 23 Anything goes klik hier
A Perfect time To Craft challenge 08 august klik klik
Friendship Challenge 32 Alles geht klik hier

Bedankt voor het kijken en lezen, ik ben in de vakantie al bij velen langs geweest op de blogs maar loop alweer achter...komt goed.


   









15 opmerkingen:

  1. Woooow Maia wat een geweldig leuk albumpje en zo een prachtig modelletje ook...dat is ee heel projectje geweest om te maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge, ja dat is ook zo. Je bent alweer begonnen! En ik heb het nog tegoed...Je mini album is helemaal leuk!! Het model is supergaaf. Erg leuk dat je hem nog neer kunt zetten. EN de kaart met de pittige zwarte letters. Ook gaaf! Ik zag al dat je langs gewest was op mijn blog. Leuk, he, mijn grote nieuws! Ik vond het erg leuk dat je de moeite nam om weer overal te reageren! Dank je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig mini-album! Heel leuk modelletje, toffe teksten, plaatjes, ...
    Hopelijk ben je het schooljaar weer goed gestart, spannend want je had toch een andere groep dit jaar? Succes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maia,
    Ik las dat je je kaart niet geplaatst krijgt bij Carlin's Kaartnparadijs.
    Op 1 augustus is er een nieuwe Inlinkz geplaatst, kijk daar in dat bericht eens, daar gaat het wel lukken.
    De vorige Inlinkz van juli is gesloten, omdat we er maar voor 30 dagen ééntje gratis konden plaatsen. Het is dezelfde challengemaar in een ander bericht.
    Goed dat je het liet weten, zo kunnen we het probleem oplossen.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh oh, wat ONTZETTERND leuk weer!!
    Heel lief, zoals je ded dieren met de tekst en een foto combineert.
    Knap gemaakt hoor.
    Bedankt voor de linkt/filmpje.
    Ik ga mij er, a Als ik terug ben van vakantie, eens in verdiepen.
    Ja ja, wij hebben nog vakantie hier (noorden).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is op het filmpje duidelijk te zien, ik vind het echt heel erg leuk gemaakt.
      Zou je toch het linkje van het origineel willen plaatsen, zodat ik kan zien hoe het gemaakt is, want ik zou het graag eens maken.

      Verwijderen
  6. Tof dat deze kaart er nu bijstaat, want ze is heel apart en heel mooi.
    Vast veel werk aangehad.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Heel veel succes toegewenst.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie originele creatie Maia. Leuk met die grappige diertjes erbij en ook fijn dat je het weg kan zetten dan kan het aan alle kanten bewonderd worden. De tijd vliegt inderdaad voorbij, het voelt net alsof de vakanties net begonnen zijn ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave mini Maia! Leuk hoe je de dieren met foto's en teksten gecombineerd hebt. Verder zie ik ook allemaal leuke accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so nifty great design Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er ingewikkeld uit, maar oh zo leuk! Echt knap gemaakt!~Succes met het opstarten op school, je zult na de eerste week alweer gewend zijn vermoed ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi mini albumpje , succes op school !
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maia, this is amazing. Such a labor of love! Thank you for joining us over at Crafty Gals Corner Challenges. Best of luck and hope to see you again soon. DT~Jana Forrest

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo liebe Maia,

    Wow was für ein wunderschönes Karten-Minialbum. Es gefällt mir sehr gut. Eine wunderschöne Gestaltung. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amazing design!Really beautiful project!Thank you for sharing with us at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again soon!
    Hugs
    Kleri DT
    http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
    http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

    BeantwoordenVerwijderen