maandag 25 april 2011

Laatste paaspost

Wat een prachtige paasdagen hebben we gehad! Dat pakt niemand ons meer af.
Ik zou jullie nog laten zien waar ik het laatste schelpje neergelegd had....

In dit zilveren theekopje dus!


In het kopje heb ik wat sier-stro gelegd met daarin het schelpje en een klein eitje.


De zilveren rozenkrans is van onze grootouders en de oude postzegels vond ik tussen oude kaarten.
Morgen gaan alle paasspulletjes weer voor een jaartje "op stal" helaas.

Vanmiddag kregen we weer een onverwachte uitnodiging voor een barbeque, het was gezellig en heerlijk natuurlijk!
Voor de gastvrouw heb ik nog snel een paaspotje gemaakt, ongeveer dezelfde als die voor mijn moeders verjaardag maar met een ander labeltje eraan.


Komende week gaan we met alle kinderen van onze school op kamp, onze kleuters gaan daar ook een dagje heen. Dit jaar is het thema: de Zee en we hebben er ontzettend veel zin in. 
Altijd erg druk maar o zo gezellig!
Maar hopen dat de weergoden ons nog goed gezind blijven!
Fijne week allemaal!







9 opmerkingen:

  1. Die nemen ze ons idd niet meer af, het was heerlijk! lief dat plaatje met je schelp!! ja jammer hé paasspullen weer opbergen...ik laat het nog even staan ;-)
    Heel veel plezier op kamp en een fijne week!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er lief uit!
    En ik hoop dat we nu ook een hele mooie zomer krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij blijft het nog een weekje lang Paasfeest...
    Ik heb lekker genoten van twee weekjes vakantie thuis...super met zo'n weertje...het had zelfs nog wat langer mogen duren...;-))
    Je schelpjes waren prachtig, wat een leuk idee!!!
    Leuk dat je tot in Gent gekomen bent...het is een heel mooie stad, spijtig dat het wat te ver is van hier.
    Dankje voor de lieve reactie op mijn Paaskarretjes!
    Veel lief, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maia,

    Het was inderdaad erg gezellig. Doen we snel nog een keer over. En al zijn de paasdagen weer voorbij: jouw Paas / lente potjes blijft hier zeker nog een hele tijd op een ereplaatsje staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, dat schelpje!!!
    En wat zag het er gezellig uit. Jammer he, dat de feestdagen voorbij zijn. Op naar een Long Hot Summer :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat schelpje! En ook het kadopotje is weer een schatje geworden!
    Veel plezier op kamp!!!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen