dinsdag 11 juni 2024

Embossed tags voor verjaardagen, ontvangen verjaardagskaarten en happy mail voor Yvonne en Michelle

Deze week is Ans jarig. Ik weet niet hoe lang wij elkaar al verjaardagspost sturen Ans maar het is zeker al meer dan 10 jaar denk ik. Dit jaar had ik me voorgenomen meer in mijn journals bezig te zijn en voor verjaardagen 1 ideetje uit te werken maar het dan elke keer net weer een beetje anders te maken zodat ik wat meer tijd over zou houden.

Daar is niks van terecht gekomen omdat we druk zijn geweest met mijn moeder die plotseling uit haar vertrouwde huisje in een zorgtehuis terecht kwam. Ik denk dat ik de meeste van jullie niet uit hoef te leggen dat dat niet zomaar even geregeld is, ook al waren wij thuis met 5 kinderen. We genieten nu samen met haar vooral van de kleine fijne dingen van de dag.

Tussendoor heb ik dus steeds tags gemaakt zoals die voor Gerie in een van de vorige posten.
Hoe je dat maakt kun je  HIER  nog even terug zien mocht je dat gemist hebben.
Ik heb hier voor veldbloemen geplukt en deze geembost tussen laagjes toiletpapier, gedroogd, vlak gemaakt tussen dikke boeken en daarna op een bestaande tag gelijmd.

Voor Ans maakte ik eerst een collage op een glasine envelopje en daar in zat de tag.


Deze tag (met envelop) wil ik mee laten doen met de volgende challenges:
Creations in Pink challenge 70
Let's craft and Create challenge 208 ad ribbon
Allsorts Challenge 784 Flowers Galore

In mei was ik zelf jarig, toen ben ik ook verwend met de meest mooie kaarten en een mini album.
Ik heb iedereen al bedankt maar nogmaals dank voor al dit moois!
Dit filmpje heb ik gemaakt van alle kaartjes die ik kreeg:


Op dezelfde dag in mei is ook Astrid jarig en voor haar maakte ik deze tag:
Op tag lijmde ik eerst een roze glitter lijstje en daar op een cluster. Die clusters maakte ik ooit eens van afval papiertjes. Ook de gevouwen borderrand aan de rechterkant is gemaakt met rest papiertjes die ik ooit eens gevouwen en met de naaimachine doorgestikt heb. Eigenlijk jammer dat je het op foto's nooit kunt zien maar de randen van alle tags en versieringen plus het geemboste gedeelte heb ik ook bewerkt met  goud kleurige metalic wax paste


Op de cluster heb ik een stempelafdruk geplakt. Onder het lijstje kwam nog een takje. Dat maakte ik lang geleden eens met koffie en waterverf op boekpapier.


De tekst is gemaakt in Word en gemat op weer een stukje gevouwen genaaid afval papier. Aan de onderkant zit een leuk washi tape stukje met metallic accentjes, dat komt van Action.
Deze tag wil ik graag mee laten doen met de volgende challenges:
Seize the Birthday challenge 284 Use Metllics
Lil Patch of Crafty Friends challenge 231

Tenslotte maakte ik nog een happy mail voor Yvonne want zij stuurde mij twee mooie dessinpapier blokje op die ze niet meer zelf ging gebruiken.




Ik stuurde Yvonne iets moois uit de print shop van onze kinderen. Yeeeh ze hebben inmiddels al ruim 1000 artikelen verkocht in drie maanden tijd maar daar over later meer.
Ik maakte voor de verjaardag van Yvonne deze tag er bij:



Deze tag was net weer even iets anders gemaakt met een vellum tekst, een varen sticker en een lijstje en strik uit een setje dat ik ooit eens bij Xenos kocht.
Deze tag wil ik graag mee laten doen met de volgende challenges:
Unicorn Challenge 99 embossing
Creatalicious Challenge 277 

Tenslotte nog een Youtube filmpje van de verschillende tags bij elkaar:


Tot de volgende keer en bedankt voor het kijken!

6 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi die tags! Zo leuk in dat doorzichtige envelopje voor Ans. ook de andere tag is en plaatje!
    Leuk het filmpje van de kaarten die je voor je verjaardag kreeg. En ik ben natuurlijk razend benieuwd naar de shop en de successen van Kim en Chris! Niet te lang wachten met vertellen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi label en envelop en leuk om je bij Allsorts te zien, je zegt niet de herkomst van de afbeelding op het label, het merk van producten is vereist bij inzendingen voor auteursrechtelijke doeleinden (d.w.z. internetafbeeldingen, gerecyclede wenskaarten enz., kunnen niet gebruikt worden).

    Bx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tag. Ik was ook jarig in mei. Al het beste Maia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu de verhuizing achter de rug is hoop ik dat je moeder een warme plek heeft en nog zoveel mogelijk mag genieten van alle dag!
    Ook voor Ans is het weer een bijzondere label geworden en wat grappig dat je het in een glasine envelopje hebt gedaan, waar ik de naam niet van kon. Je bent lekker verwend met mooie kaarten Maia op je verjaardag en altijd zo leuk dat je er een filmpje van maakt! Fijne zomermaanden en veel succes voor Kim en Chris!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige labels voor de jarigen, Maia!
    Ook die envelopjes vind ik zo leuk
    Ach ja altijd moeilijk om naar een zorginstelling te moeten,sterkte voor je moeder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow your tag is beautiful I love the backgrounds created with folders to emboss the paper. the embellishments and the back photo are very elegant. Thanks for joining Crations in Pink Taty x DT

    BeantwoordenVerwijderen