donderdag 18 juli 2024

Griekenland journal voor Dana en zomeravond markt house of cozy creations Oirschot

Eindelijk een beetje zomer in Nederland!
Er viel vorige week wel heel erg veel in korte tijd hier, Oirschot haalde zelfs het journaal.
Heel eerlijk, ik hou zelf echt niet van te warm weer zoals we dat morgen krijgen maar regen verveelt echt heel snel.

In mei maakte ik voor Dana een journal om haar reizen naar Griekenland in te kunnen verwerken.
Ze is er inmiddels al weer een keer geweest maar is ook aan het verhuizen dus ik denk dat ze niet echt veel tijd heeft gehad om er in te schrijven of foto's er in te plakken. Laat het eens op je Instagram zien Dana mocht je een keer tijd hebben.

Ik heb alle plaatjes die er in verwerkt zitten op internet gezocht en er 7/8 Word document collages van gemaakt. Met al die plaatjes en een designblok van Action plus allerlei andere papiertjes heb ik dit journal gemaakt voor haar. In het Youtube filmpje kun je lezen wat ik er allemaal voor gebruikt heb....zelfs een colour catch doekje uit de wasmachine haha.

Helaas kon ik dit filmpje niet linken omdat het te lang zou zijn??? Maar neem toch de moeite om naar mijn Youtube kanaal te gaan of klik HIER.  Hopelijk kom je er dan.

Mochten jullie wat plaatjes willen hebben, je kunt mij een Email sturen dan stuur ik je als klein cadeautje voor jullie support wat Word documentjes toe met allerlei Griekse plaatjes. Mijn mailadres is maia.valk@upcmail.nl

Kijk en geniet van de foto's en het filmpje en geniet vooral ook van jullie vakantie, mochten jullie nog gaan. Wij hebben eerst half augustus nog een zomermarkt met onze happy pots. De eerste was echt zo leuk! Onder aan deze post  staan alvast wat foto's van onze eerste markt.

Eerst alles uitknippen en dan lekker aan de slag.


















Sneak peak foto's van onze eerste zomeravond markt in Oirschot....ben je toevallig in de buurt op 15 augustus kom dan ook gezellig langs. De markt is van half 7 tot half 10 's avonds.

Ze hebben sinds kort ook een eigen webshop klik daarvoor HIER

Hun leuke filmpjes op Instagram vind je HIER 








Fijne zomer allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Geweldige journal! Wat een werk heb je erin gestoken. Je vindt het natuurlijk ook heel leuk, dat scheelt een boel. En wat een leuke artikelen van Kim en Chris. Je schreef al dat het zo goed gaat met de zaken...is dit nu hun volledig werk? Jij ook fijne zomer. Wij zitten rond15 aug als het goed is in Engeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dana gaat dit vast mooi invullen met foto's en teksten, wat heb je hier veel werk aan gehad Maia! Het is prachtig geworden met alle Griekse details!
    Regen is zeker niet alles en ik hou van de zomer maar nu is het toch wel te heet, plak en zweet weer, ik kijk uit naar morgen, hihi Fijne weken Maia en weer een leuke markt en goede verkoop met de happy pots, ze zijn enig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boekwerk voor Dana, Maia
    En leuk die voorbereiding op de zomermarkt ziet er weer erg leuk uit
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat allemaal weer leuk gedaan!! Fijne zomer, niet te warm inderdaad maar wel met wat zon!!

    BeantwoordenVerwijderen