donderdag 30 december 2021

Kerstkaarten ontvangen van creatieve vrienden, Give away gewonnen bij Yvonne, Happy mail van Peggy en Jaaroverzicht

Volgens mij heb ik precies zoveel blogposten als vorig jaar gemaakt dit jaar. In de loop van de 10 jaar dat ik al blog zijn het aantal posten afgenomen omdat ik minder de tijd neem om achter mijn computer te gaan zitten. Zelf creatief bezig zijn,als het kan, en in de avond Youtube filmpjes kijken zijn momenteel ook een van mijn favoriete bezigheden. Instagram is dan wat sneller om even iets te plaatsen dan een blog en bovendien heb je daar in no time ontzettend veel leuke reacties en contacten. Al met al kost bloggen veel meer tijd en ik denk wel vaak.. waar doe ik het eigenlijk nog voor maar toch zal ik na 10 jaar toch maar niet helemaal stoppen.

Deze blogpost gaat heel lang worden als ik alle foto's die ik gemaakt heb wil laten zien maar ik heb daarom voor jullie 3 filmpjes gemaakt zodat jullie alles rustig met een muziekje kunnen bekijken.

Allereerst kreeg ik van mijn creatieve blog- en Instagram vrienden hele verschillende leuke kerst kaarten.
Hier onder zie je er eentje van Gerie, zij heeft geen Instagram vandaar dat ik haar prachtige kaart ook  even op het blog vermeld. 


Al deze kaarten zijn eigenlijk allemaal kleine cadeautjes. Dank jullie wel allemaal!!
Wil je dus alle kaarten zien die ik gekregen heb kijk dan even naar onderstaand filmpje.


Het zou leuk zijn als jullie ook even de kanalen van deze creatieve mensen bezoeken. Daarom zijn hier wat linkjes naar de diverse mensen waar van ik een kaart ontving.
Klik daar voor op hun naam: BrigittaAnsGerjanneGerieYvonneDanaOdetteCarolienAstridThamar

Zoals jullie in de vorige post gelezen hebben won ik een Give Away bij Yvonne , echt genieten zo'n prijs! 

Gisteren kreeg ik een hele leuke Happy mail binnen van Peggy (the paper bumblebee). Zij deed dat als dank voor het volgen van haar kanalen, ik bleek 1 van haar eerste volgers te zijn. 

De Give Away van Yvon heb ik al beschreven met foto's in mijn vorige post maar nog niet op Youtube gezet. Yvon heeft ook een Youtube kanaal dus nu staan de foto's ook in een filmpje.
Wil je ook graag zien wat er in dat mooie pakketje hier boven zat wat ik van Peggy kreeg?  Kijk dan naar onderstaand filmpje.

Super bedankt dames voor deze hele mooie creaties!!

Tenslotte natuurlijk nog een overzicht van alle creaties die ik gemaakt heb het afgelopen jaar.
Allemaal heel verschillende dingen van kaartjes en het meedoen aan challenges op Youtube tot het starten van junkjournals en het alteren van domino's .







Wil je alles zien wat ik het afgelopen jaar gemaakt heb en dan staat er nog niet eens alles bij omdat ik daar nog een post van moet maken...kijk dan naar onderstaand filmpje.

Wat hebben we toch een fijne hobby, zeker in deze vreemde tijden hoeven we ons echt nooit te vervelen thuis...en dat deden we voor die tijd ook al niet toch?

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een creatief, gezond en gezellig 2022 toe!


5 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties en mooie sites Maia
    Ook voor jullie een fijne jaarwisseling!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht van de kerstkaarten, happy mail, give away en de gemaakte creaties van dit jaar.
    Het is zeker heerlijk dat we onze hobby hebben. Er blijven nog ideeën genoeg om creaties te maken.
    Prettige jaarwisseling!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals bedankt voor die mooie hanger weer! Een heel gelukkig en gezond nieuwsjaar met veel nieuwe creaties. Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Excellent Post. I would like to share information about the Top mobile app development companies. Enter a realm where your app aspirations materialize – a space where user-centric design seamlessly intertwines with formidable functionality. The premier mobile app development companies chart the course for your success story, delivering a harmonious blend of seasoned experience, unwavering passion, and an unyielding commitment to excellence. Your digital journey is distinctly yours, and partnering with us means embarking on a path that not only shapes the present but also defines the future.

    BeantwoordenVerwijderen