zondag 22 augustus 2021

Box kaart voor de 25 ste verjaardag van mijn dochter

Veel tijd zou ik nu eigenlijk moeten hebben... maar ik neem nauwelijks nog de tijd om achter mijn vaste pc een blogbericht te maken, het komt er gewoon niet van. Waarschijnlijk veel te vaak achter gezeten tijdens mijn werk haha.

Mijn dochter werd 8 augustus 25 jaar! Voor haar maakte ik een box kaart. Ze zocht zelf de plaatjes uit een mooi papier blok van Action/Decotime.


Ze vindt mijn creaties het mooist als ik alle randjes wit maak met witte Gesso ( ook te koop bij Action)
Ik vind het altijd leuk om een kaart persoonlijk te maken dus haar naam kwam op het slingertje bovenaan dat vastgemaakt is op plastic repen met glue dots. Het plastic was van een verpakking van een embossing folder van Action...nooit weg gooien want die komen altijd wel ergens van pas.


In de papier blok zitten ook vellen met vellum quotes, die plakte ik op de voorflap. Je maakt dan hele kleine puntjes doorzichtig opdrogende lijm op de achterkant van de zwarte letters, dat werkt perfect.
Van allerlei losse bloemetjes heb ik op het voorste balkje in de kaart een compositie gemaakt.


Op het tweede balkje staat een computer, boeken, pennen en een kopje koffie. Deze maand is mijn dochter namelijk begonnen met een eigen bedrijf. Ze is nu dus een zzp-er.


Op het achterste balkje staan wat gezellige plantjes, daar staat haar kamer ook vol mee.


Op onze dagelijkse wandeling, want ze werkt van huis uit dus we kunnen nog gezellig samen blijven wandelen, zien we vaak een camper busje staan. Daar is ze helemaal weg van dus dat plaatje moest ook op deze kaart.


Als ze niet naar haar vriend is koken we ook elke dag samen of zij verwend ons met lekker eten vandaar bovenstaand plaatje.


Een 25 ste verjaardag vind ik op een of andere manier toch speciaal. Voor onze zoon maakte ik toevallig destijds ook een persoonlijke box kaart. Heb je die blog post nog niet gezien kijk dan even Hier


Als je een box kaart dicht vouwt kun je hem goed versturen. Ik heb deze keer wel wat grotere dingen uit laten steken want ik hoefde deze natuurlijk niet te versturen.


Dit is de kaart nog een keer van boven af gezien.


Natuurlijk heb ik hier ook weer een kort YouTube filmpje van gemaakt.


Met deze kaart doe ik graag mee met de volgende challenges:

Ik heb nog meer gemaakt deze zomer maar dat komt weer een andere keer, wie nieuwgierig is kijk alvast naar mijn bijdrage van de give away bij Louise Heinzel op mijn instagram. Dit is de link: https://www.instagram.com/hetvalkennestblog/

Hopelijk krijgen we na deze natte Nederlandse zomer nog een paar zonnige najaars dagen want die hebben we wel verdiend toch als we netjes in ons eigen land gebleven zijn? 



12 opmerkingen:

  1. Een prachtige box kaart maakte je voor je dochter. Leuke details en plaatjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Maia,
    dat hoor ik wel vaker dat mensen die niet meer werken minder tijd hebben...hihihi... zou het dan echt waar zijn?
    Of ligt het inderdaad juist aan je werk, dat je daar zoveel administratieve rompslomp had op de PC?
    Nou ja, ik ben blij dat je heir wat laat zien, want juist om mijz0lef te beschermen begin ik niet aan actieve bezoeken aan Insta, FB, Pinterest ed. Af en toe kijk ik, maar daar blijft het dan bij.
    Je card in a box is heel gaaf! ZO mooi en persoonlijk gemaakt.
    Mooi ook de gessorandjes en leuk dat Kim dat zo mooi vindt.
    Zeker verdienen we wat meer zomers weer. Het is eigenlijk niet echt zomer. Begin juni hebben we een aantal mooie dagen gehad, maar toen de zomer begon was het alweer afgelopen geloof ik. Maar ik heb hoop, vanavond kunnen we vast buiten eten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super gave doosjes kaart.
    Hele leuke dingen op en in te zien.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie boxcard Maia. Prachtig met al die details erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful boxcard! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creatie heb je gemaakt voor je dochter, een prachtige persoonlijke card in a box, ze zal er zeker heel blij mee zijn. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte Gefeliciteerd met je dochter Maia, 25jaar alweer halve sarah zeggen we hier en traditie is dan dat ze een halve Sarah/abraham gevulde koek krijgen! Altijd leuk een card in a box en heel leuk haar liefhebberijen! wie weet komt de camper nog eens! Ikvond de zomer qua regen nog wel meevallen hier in het westen en zeker lekker doe weer in plaats van te sidderen in de hitte, hihi Ik ga nog even naar je andere post want die heb ik gemist.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd nog met je dochter en wat een mooie kaart! Ze zal wel een hele verzameling kaarten van mam hebben, niet? Bijzonder! Ik probeer elk jaar een heel bijzondere te kopen, maar er gaat toch niks boven zelfgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great box card!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely box card! Thanks for playing along with the challenge at Lil Patch of Crafty Friends! DT Candace

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen