zondag 29 december 2019

Alweer een jaar voorbij en ontvangen creatieve creaties met Kerst.

Wat een feestje is het toch om creatieve vrienden te hebben!
Elke envelop die je met Kerst open maakt is een klein cadeautje.
Dus....Britta, Astrid, Brigitta, Dana, Carolien, Gerjanne, Ans, Gerie, Henriette, Romana en Odette heel erg bedankt voor jullie mooie creaties, ik bewaar alles en geniet er enorm van.



Eigenlijk dacht ik dat ik het afgelopen jaar niet zo erg veel gemaakt had.
Toen ik het op een rijtje in een filmpje ging zetten bleek dat dat toch wel meer was dan ik dacht.
Er zijn zelfs nog creaties die ik nog niet in een blogbericht verwerkt heb maar dat komt volgend jaar wel weer.
In onderstaand filmpje zie je o.a. een baby boekje, vintage/shabby chic creaties, een mini boekje en een afscheids-folio voor collega's, een box kaart, baby schommel kaart, verhuiskaart etc.
Stuk voor stuk leuke dingen om andere mensen blij te maken.


Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties en de gezellige blog- Facebook en instagram vriendschappen dit jaar.
Heel fijn deze creatieve vriendschappen.
Ik wens iedereen een gezellige jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2020 toe!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Maia,
    dat valt dan weer mee! En jouw creaties zijn altijd om door en ringetje te halen! ZO perfect zien ze eruit! Leuk he die zelf gemaakte kaarten. Ik geniet er ook zo van!
    Heel goede jaarwisseling !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Maia
    Mooie kaarten heb je ontvangen en prachtige kaarten heb je gemaakt!
    Voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een supergoed 2020!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo al je creaties op een rijtje te zetten Maia. Je hebt mooie kaarten mogen ontvangen, gezellig hè, daar kun je zo lekker lang van nagenieten.
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen