zondag 31 december 2023

Jaaroverzicht en ontvangen kerstpost 2023

 Vandaag ben ik een keertje kort.

In dit filmpje zien jullie de door mij ontvangen kerstpost. Heel erg bedankt allemaal, het voelt altijd als kleine cadeautjes.


Ik heb natuurlijk ook weer een jaaroverzicht gemaakt.
Eigenlijk heb ik afgelopen jaar nog veel meer verjaardagskaarten gemaakt en verstuurd maar die laat ik jullie volgend jaar pas zien omdat ik dat type kaartjes nog wil versturen in de eerste maanden van het komende jaar.
Het overzicht is toch altijd langer dan je zelf denkt, eigenlijk heb ik nog steeds weinig in mijn journals gewerkt en heeeeeel veeeeeel verjaardags- en cadeau albums gemaakt.
Kijk maar even mee


Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties in het afgelopen jaar.
Gezellige jaarwisseling en ik wens iedereen een gezond en creatief 2024 toe.
Tot volgend jaar!
Lieve groet Maia


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je er weer filmpjes van gemaakt hebt! En blij dat mijn aart over gekomen is. Gerie heeft hem nog steeds niet!
    Je hebt weer prachtige dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuw jaar lieve maia ik hoop dat het een geweldig goed jaar mag worden voor jou en je gezin.je hebt weer een leuk filmpje gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen