dinsdag 18 juli 2017

Einde schooljaar met bedank en verjaardagskaartje

Wat een goed begin van de vakantie, we treffen het meteen met het mooie weer!
Voordat het zover was hebben we op school nog van alles en nog wat gedaan maar daar over in de volgende blogpost meer.
Ouders zijn voor ons in de klas vaak onmisbaar, we hebben al een ouder bedank avond gehad maar   ik wilde onze klasse ouder nog even extra bedanken en er was ook nog een inval juf die ik nog even speciaal moest bedanken.
En...er was ook nog een tante van mij jarig...dat allemaal dus op het einde van een schooljaar.
Ik bedacht dat ik voor alle drie iets wilde maken maar deze keer heb ik het dus wat eenvoudiger gehouden.
Dit werd het bedankje voor de inval juf waar ik heel fijn mee heb samengewerkt.


Deze maakte ik voor de klasse ouder


en deze voor mijn tante die jarig was.


Alle drie hebben ze als basis een witte kaart.
Daarop drie strookjes dessin papier van Action waarvan ik twee kanten afgerond heb.
Een geponste rand met een tekst stempel.
De bling en houten bloem of diamant, beiden van Rive Creatief, maken het geheel af.
Dit zijn ze nog eens alle drie bij elkaar


Met de bovenste kaart wil ik graag mee doen met de volgende challenges:
Hobbyvision challenge 63 moodboard klik hier
Craftyhazelnut July challenge always patterned papers klik hier
Crafting from the Heart challenge 168 always anything goes klik hier
Paper Creator challenge 59 anything goes klik hier
Word art Wednesday challenge 290-291 anything goes klik hier
Love to scrap challenge 99 anything goes klik hier

Wij zijn als juffen ook heel erg verwend door de kinderen en hun ouders.
We kregen van alle kleuters samen een mooi vriendenboek, een zonnebloem plant en een leuk memorie spel met daarop afgebeeld allerlei foto's van het afgelopen schooljaar.
En dan natuurlijk ook nog veel zelfgemaakte kleine cadeautjes, allemaal juweeltjes kijk maar eens in onderstaande collages





Kleintjes worden ook weer heel snel groot!
Ook de groepen 8 maken voor ons elk jaar een soort afscheidskaart, zo leuk!


We sloten het schooljaar af met een team barbecue en daar kreeg ieder teamlid ook nog een ludiek cadeautje....we hopen dat we het deze vakantie natuurlijk niet nodig hebben...een fietszadelhoesje met passende tekst.


Volgende keer nog een leuk item over ons laatste project trouwen want dat zou nu te lang worden.
Voor de vakantiegangers, een hele fijne relaxte vakantie!





15 opmerkingen:

  1. Your cards are so very pretty! I love the colors! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes Maia!
    Leuk al die cadeautjes aan het einde van het schooljaar...leuk al die zelfgemaakte knutsels van de kinderen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief om ondanks alle hectiek toch nog even de tijd te nemen om persoonlijke kaarten te maken Maia. Ze zijn lief geworden in die leuke snoepkleurtjes. Jullie zijn goed verwend zo op het eind van het jaar mag dat dan ook wel vind ik. Petje af voor jullie als ik zie hoe vol de klassen tegenwoordig zijn en als ik zo door het jaar heen je posten lees met leuke activiteiten. En nu...onthaasten en genieten van een welverdiende vakantie :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maia,
    je hebt 3 hele mooie kaarten gemaakt, wat heb je mooi papier gebruikt en leuk afgewerkt met de houten decoratie..Wat leuk al die kleine cadeautjes als afscheid en het zadel overtrekje, ik hoop dat je het maar weinig nodig zal hebben..
    Hier de laatste loodjes a.s. vrijdag beginnen de vakanties.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn om al die lieve cadeautjes en mooie woorden te krijgen aan het eind van een schooljaar. Dan weet je dat het goed gegaan is.
    Mooi zijn je kaartjes geworden, slim om een serie te maken, mooi dp heb je gebruikt.
    Geniet van je vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maia.
    Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt.
    Jullie zijn lekker verwend met al die leuke cadeautjes en dat mag ook wel.
    Geniet van je vakantie en rust lekker uit. Ga ik ook doen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten heb je gemaakt, mooi papier heb je hiervoor gebruikt. Je boft met je juf baan, altijd leuke cadeautjes en herinneringen. Fijne vakantie. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaarten heb je gemaakt met een mooie papier combinatie! Leuke cadeautjes heb je gekregen.
    Een hele fijne vakantie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat worden jullie heerlijk verwend door de leerlingen Maia! Kun je weer opslaan als mooie memory's! Maar volgens mij moet je ook best bijkomen na de laatste school weken, want dan komt alles tegelijk! En dan ook nog "even" 3 kaarten maken en gelijk heb je om even een serie te maken!!!
    Ik wens je een onwijs lekkere vakantie en hoop dat je zadeldekje in je fietstas kan blijven zitten, al is ie wel leuk!!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great way to use up your papers. Three pretty cards. Thanks for sharing with us at Crafting From the Heart challenge. Hope to see you again soon.
    Hugs, Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten met mooie combinatie van papier.
    Al die (zelfgemaakte) cadeautjes zijn een mooie herinnering aan de kinderen. Leuk!
    En nu heerlijk genieten van de vakantieperiode.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je voor de klas staat, leef je echt samen naar het einde van het jaar toe he! Dat lijkt me zo leuk. Ik wens jou en je gezin een hele gezellige vakantie. Geniet ervan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful creation. Thank you so much for joining our challenge at Crafthazelnut's Patterned Paper. Hope to see you next time.
    Hugs, Iwona

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaartjes Maia!
    Leuk al die cadeautjes aan het einde van het schooljaar...leuk al die zelfgemaakte knutsels van de kinderen.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw kaartjes zijn mooi en wat een verwennerij! Dat doet je hart toch goed 💕 die waardering.

    BeantwoordenVerwijderen