zaterdag 18 februari 2012

Zwarte labrador easelkaart voor een 50 jarige

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie leuke en lieve reakties altijd maar weer!
Vinden jullie ze ook altijd zo leuk om te lezen, gezellig hoor als het tellertje van reakties er
steeds weer eentje bij tikt!
Dank ook voor de lieve mailtjes over en weer ook altijd erg gezellig!

Afgelopen week was de man van mijn vriendin jarig hij werd 50!
Natuurlijk moet er dan een leuke kaart gemaakt worden om hem te verwelkomen
bij de club van de vijftigers.
Dit jaar was het niet zo moeilijk want een tijdje geleden kochten ze een zwarte labrador Kira, zo'n schatje!
Ik heb op internet gezocht naar een speciaal model voor de kaart en kwam terecht op het blog van Elma design.
Daar vond ik een heel duidelijke beschrijving met foto's van een easel-trapjes kaart.
Kijk maar eens naar deze link op hun blog daar leggen ze het fantastisch uit!

Ik maakte er dit kaartje van

Van de zijkant kun je de trapjes goed zien.
De basis is gemaakt van zwart cardstock.
De hondenplaatjes van internet heb ik ingekleurd met diverse kleuren distress inkt.
De stanzen klok en het hekje zijn natuurlijk van Tim Holz.
De klok heb ik bewerkt met distress inkt en het hekje met distress embossingspoeder vintage foto. 


De muurtjes heb ik gemaakt van bruin cardstock en een embossingsfolder van Tim Holz deze zijn ook weer bewerkt met distress inkt vintage foto.
Op het hekje en de tekening in de klok zitten randjes stickles frosted lace.


De bloem heb ik gemaakt van twee medium en drie kleine retro ponsjes die
ook weer een beetje bewerkt zijn met distress inkt black soot.


De plaatjes vond ik op internet, hier staan ze dan hoeven jullie ze lekker niet meer
zelf op te zoeken.


 
Inmiddels komt de regen hier in het zuiden al een half uur met bakken de lucht uit vallen! 
Tenslotte nog een kleine update over mijn hernia. Ik doe nog veelal alles staand maar probeer op goede dagen zo weinig mogelijk te gaan liggen en in beweging te blijven zo goed en zo kwaad als dat gaat.
Gelukkig is de sneeuw nu weg dat maakt het weer ietsje gemakkelijker om te wandelen.


Aanstaande maandag ga ik naar de fysio en ik hoop dat hij me nu we de scan hebben wel wat verder durft te helpen met bewegingsadviezen en oefeningen.
Ik hoop dat ik over drie weken als ik weer terug moet naar het ziekenhuis niet alsnog te horen krijg dat een operatie noodzakelijk is want daar heb ik helemaal geen zin meer in natuurlijk.

Mensen die carnaval gaan vieren, voorzichtig aan!
Mensen die vakantie hebben een hele fijne vakantieweek!
 







42 opmerkingen:

  1. Een super mooie kaart heb je gemaakt gave hond ook en mooie details en perfect omschreven.
    Ik hoop dat de Fysio nu wat kan beteken voor je ..sterkte!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeker! Ik ben het helemaal met je eens; reacties op je blogposts krijgen is altijd erg leuk en erg gezellig om te lezen. maar...ook om ze bij anderen te plaatsen vind ik erg gezellig. Supergave kaart heb je gemaakt. Leuk model! Ik geloof dat dit model nu een challenge is bij CreaLies op haar blog. Ik weet niet of je haar producten moet gebruiken, maar misschien kun je anders eens kijken of je hem in kunt zenden? Ziet er echt waanzinnig mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Maia. Leuk dat je de hond erin verwerkt hebt. Maakt het kaartje toch weer wat persoonlijker. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Maia, ik kijk mijn ogen uit. Wow .. at heb je dat mooi gemaakt. Zo mooi ingekleurd, at heb je daar een werk van gehad. Eigenlijk zonde om hem weg te sturen. Mijn complimenten hoor.
    Ik heb NATUURLIJK je plaatjes gepikt ha ha.
    Ik ga zeker even op het blog kijken waar dit kaartjes wordt uitgelegd.

    Fijne zondag en de groetjes daar ...

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart voor Abraham en ook nog eens heel persoonlijk. Voor jou zal het inderdaad fijn zijn dat de sneeuw er niet meer ligt, dat maakt je toch iets mobieler...anders wordt het met de gladheid te gevaarlijk!

    Ik wens je nog een heel fijn weekend toe! Lieve groet,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje, lief hondje lekker in de sneeuw, erg leuk!!
    Inderdaad te hopen dat je niet geopereerd hoeft te worden. We duimen voor je! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maia,
    Eindelijk even tijd om een kijkje te nemen op je blog. Bedankt voor je lief berichtje op ons bloggie. Wat een mooi en persoonlijk kaartje is dit!! Leuk model en een schattig hondje. Wij worden ook volger bij jou en komen zeker nog eens bij je kijken.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi model en een hele persoonlijke kaart, super leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohh...wat een speciale kaart. 'k Vind 'em geweldig mooi! Leuk met de labradortjes.
    Ik hoop voor je dat je niet alsnog geopereerd hoeft te worden. Je bent al lang genoeg uit de vaart geweest.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o wat een ontzettend leuke kaart is dit, leuk hoor voor een Abraham met die klok en dat lieve hondje. zo persoonlijk.
    De woordverificatie is nu nog erger, je moet twee woorden invullen, ikheb ht nou al drie keer fout gedaan.... grrrr daar ga ik weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vervelend dat is mij ook de laatste dagen heel vaak overkomen, het is ook vaak haast niet te lezen!
      Wist niet eens dat hij aan stond bij mij maar weet ook niet hoe ik die uit moet zetten.
      Dat ik ga morgen eens bekijken of me dat lukt.
      Groetjes Maia

      Verwijderen
  11. Goedenavond

    Was nog even op de blog en wil je even complimenteren met deze prachtige kaart,veel succes met de fysio en hoop dat je je snel beter gaat voelen.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart heb je weer gemaakt!
    Het kaartje helemaal onderaan mag dan al bedoeld zijn voor nieuwjaar, het past helemaal bij carnaval, zo leuk.
    Blij dat het alsmaar beter met je gaat.
    En ja, reacties krijgen doet echt deugd hé.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Maia,

    ja, jij hebt hetzelfde als ik hoor, heel leuk om te kijken of er reacties op een creatie zijn. Vanmiddag plaatste ik mijn kaartje om een uur of 2, geloof ik, en toen ik om 23.00 uur keek: 19 reacties! Zo leuk!! EN nu ik een nachtje werk en het rustig blijkt, ehb ik tijd om bij anderen ook een leuke reactie (hoop ik dan) achter te laten.
    Je kaart is helenmaal geweldig. Je inleven in de ander en dan een kaart maken, daar wordt het echt persoonlijk van. Het model is supermooi!
    Ik hoop dat het nu snel beter gaat met je rug en dat een operatie niet nodig is. Hoewel sommige mensen er enorm van opknappen. Mijn moeder heeft een hernia-operatie gehad en nooit meer last gehad.
    Sterkte en een fijne vakantie. Ik werk nu in het Noorden en woon in het Midden, dus mijn gezin vakantie en ik nog niet......
    Gek idee!

    Groetejs,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha, nu ik het nalees zie ik wat typfoutjes. Ik lijk Swiebertje wel: helenmaal.....Dit toetsenbord is overgevoelig en alles wat je per ongeluk aanraakt staat er....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo maia
    een schitterend mooi kaartje heel leuk model
    je woord verrificatie kan je heel makkelijk uitzetten kijk even op het blog van aleida s kaartjes daar staat het heel precies beschreven
    verder heel veel sterkte nog met je

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuk kaartje Maia!
    Een echt kunstwerk!
    Hoe je de woordverificatie uit moet zetten kun je via een link op mijn blog vinden....Er is iemand een actie begonnen!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owh wat een heerlijke kaart!! En zo'n lieve labrador :)
    Heel veel succes bij de fysio, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en je goed geholpen wordt.
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje lieve Maia, die hond is superleuk erbij!
    Je vroeg laatst naar dat patroontje van die naaimachine en dat klosje garen, het zijn stempeltjes van Eline's huis.
    Hele fijne zondag van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super lieve kaart, enig plaatje van de Labrador en wat een schitterende bloem heb je gemaakt!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart,erg leuk is het om het trapsgewijs op te bouwen.
    Vind je bloem geweldig.
    Ik hoop inderdaad voor je dat ze wat voor je kunnen doen.....

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zoals altijd heb je weer een prachtige kaart gemaakt! Super leuk met de "trapjes". En zo schattig met het hondje!
    Heel veel succes bij de fysio; ik van harte dat het snel beter gaat!
    Fijne zondag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vind je kaart geweldig Maya! Prachtig ingekleurd en enig met al die kleine trappetjes, mooi papier ook! Voor jou is het fijn dat al die sneeuw weg is, kun je in elk geval weer wat veiliger op pad. Heel veel succes gewenst bij de fysio morgen, hopelijk kom je weer wat verder! liefs, Ira x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend mooie kaart en zo toepasselijk!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Maia, supermooi!!
    Ik heb vandaag de versatile blogger award gekregen en wil hem graag aan jou doorgeven omdat ik altijd met veel plezier je blog bezoek! Hopelijk vind je het leuk! Op mijn blog vindt je de spelregels.
    Nog een fijne zondag!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooie kaart! Heel leuk model en een hele leuke, schattige afbeelding. Ook heel toepasselijk. Prachtige details en heel origineel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaart is dit Maia!!
    Zal hij blij mee zijn. Inderdaad, erg origineel!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is echt een prachtige kaart maia!!!
    Hier zal hij zeker heel blij mee zijn!

    en voor jou, veel succes en sterkte bij de fysio!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je er een prachtige en persoonlijke kaart van gemaakt, met de plaatjes ga ik dochterlief blijmaken! Ik hoop dat je vandaag geluk hebt bij de fysio.

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Lieve Maia,wat een mooie kaart heb je voor de jarige job gemaakt en de labrador,wat een scheetje op de kaart,mooi hoor,....hele lieve gr van ons,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi hoi

    Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt echt super.
    Ja hier helemaal vakantie! heerlijk.lekker vrij gepland in de salon.
    Het album heb ik weggeven erg he. Daarom heb ik hem ook gemaakt speciaal voor haar.
    Ben zelf nog druk met het disney album mijn projectlife ligt helemaal stil ben toch te druk met andere dingen.

    fijne dag

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Maia, Je hebt weer een hele leuke kaart op je blog gezet.Lief de labrador. Je hebt het plaatje prachtig ingekleurd! Ik ben benieuwd hoe het gisteren is gegaan. Heeft hij je nu flink te pakken gehad?! Eigenlijk hoop ik van ja, maar dan zul je nu wel veel pijn hebben.
    Ik wens je veel beterschap! En hoop op weer een stapje vooruit. Natuurlijk heb ik je plaatjes meegenomen. Bedankt ervoor. xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hay lieve meisie,

    Deze kaart is apart...wat kun je dit toch
    ontzettend goed meis.
    Je bent echt een kei in het maken van mooie kaartjes en boekjes,
    vind je werk altijd zo perfect afgewerkt.

    Is het nog een beetje meegevallen bij de fysio?

    Wens je alle liefs,

    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Maia, wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt, het ziet er geweldig uit !!
    Voor de fysio wens ik je hel veel sterkte, en ik hoop dat het steeds een beetje beter met je gaat :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Maia, bedankt eerst weer voor je reaktie, ik lees dat het steeds een beetje beter gaat maar dat je er nog niet bent, word je ondertussen niet een beetje moedeloos??
    Knap hoor je doorzettings vermogen.
    Je kaart vind ik erg leuk, we hebben zelf ook een zwarte labrador, deze is 2 jaar, ben blij dat ik hem om me heen heb, nu beide kinderen de deur uit zijn is het wel erg stil,
    lieve groeten mina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtig en origineel kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor alle lieve en warme berichtjes die je op mijn blog achterlaat:)

    Ik wist niet dat je bij ons in Brabant in de buurt woont, leuk.

    Fijn Weekend,
    Liefs Chimene

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow wat een prachtig creatie weer van je heerlijk weer om op je blog te zijn ik ga even verder kijken

    lieve groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Maia, bedankt voor je altijd leuke berichtjes! Even snel een antwoord op je vraag: ik heb ook niet zoveel Copics. Het afdrukje van de zwanger-kaart heb ik gekleurd met twee kleuren bruin en twee kleuren geel. Gezichtje is met 1 kleur gedaan. Als ik je nog verder kan helpen dan laat het maar weten. Groetjes en fijn weekend, Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Maia,
    Ik leef nog hoor, ik heb het erg druk gehad en heb daardoor niet veel op de computer gezeten. Tevens heb ik net op mijn blog gezet dat ik besloten heb om minder te gaan bloggen en meer te gaan scrappen. De verhouding is bij mij een beetje weg, dus hopelijk gaat dat nu beter worden. Nu even over je kaart. Wat een mooie zeg!!! Leuk dat trapsgewijze en helemaal super dat je de labrador erin hebt verwerkt. Ik vind het echt een snoepie geworden. Prachtig gedaan!!
    Je schrijft steeds dat je mijn blog niet goed kunt lezen. Heb je bij meer blogs problemen?? Ik heb dat n.l ook een tijdje gehad bij mijn eigen blog en ook bij andere. Mijn blog bleef dan ook felroze en op andere blogs kon ik geen reacties achterlaten enzo. Ik heb toen Google Chrome geinstalleerd en het was over.
    Mijn achtergrond blog hoort zachtroze te zijn en samen met zwarte tekst is dit dan prima te lezen. Ik hoop dat het opgelost wordt, is wel erg vervelend voor je.
    Fijn weekend, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi die Maia, Ik ben gek op honden en op de klok van Tim Holtz. Dus jouw kaartje kan niet meer stuk. Hoe gaat het met je?
    Gezellige groetjes en een goed weekend.
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen