dinsdag 14 februari 2012

Valentijnsdag


27 opmerkingen:

  1. Jij ook Maia en heel veel sterkte meid!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi had er nog helemaal niet aan gedacht,start net de laptop op zie ik het staan.

    fijne dag nog
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou en je gezin een liefdevolle Valentijdsdag!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou vandaag en alle dagen samen met je man en kids alle liefs ♥♥


    Bedankt voor je lieve woorden,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi maia

    Ik had jou al even een mail gestuurd maar er staat een verassing voor jou op mijn blog.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fijne Valentijnsdag!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jou ook een fijne Valentijnsdag!!!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf heb ik niks met valentijn. Ben elke dag blij met man en kinders.
    Jij een fijne valentijnsdag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne valentijnsdag Maia en familie!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook een fijne valentijn!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Maia, Fijne Valentijnsdag!
    Wat een ontzettend lief plaatje heb je gekleurd. Super gedaan hoor. Het is heel mooi ingekleurd! Ook mooi dat kunstwerk van een lijst erom heen. Die vallende hartjes kun je installeren via Blogger met een speciale code.
    Deze staan op mijn site rechtsbovenaan. Klik de site aan en de rest gaat denk ik vanzelf. Mocht het niet lukken dan mail je me maar!
    Suc6! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy valentine! Dat je vandaag maar omringd mag zijn met liefde!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne Valentijnsdag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens je ook een hele fijne valentijn!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een apart plaatje!
    Jij ook nog een fijne Valentijns avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Maia, jouw kaartje mag er ook wel zijn hoor ;) Ik heb geleerd om mijn gezichtjes met eerst de wagen te kleuren met E02, dan over en een beetje rond de wangen met E00, dan start ik met de omtrek van het gezicht, ik kleur (trek precies strepen)van buiten naar binnen met E51 en ga bijna tot het midden (er blijft nog een witte vlek rond de "neus", daarna neem ik E53 en ga over de "buitenste" omtrek met kleine rondingen? Laat nog wat over van E51. Tenslotte neem ik E50 en blend alles met elkaar...ook het vlak dat nog wit is. Ik hoop dat mijn uitleg wat duidelijk is en dat je er wat aan hebt. Ik heb al zoveel andere manieren (en nummers) geprobeerd, maar blijf toch steeds bij dit. Ik hou niet zo van de felroze wangetjes...
    Als het te moeilijk is om voorstellen, geef je maar een seintje dan probeer ik het in een work-shop op mijn blog te zetten. Thanks voor de interesse!!! Fijne avond nog, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha herlees en zie dat het wangen moet zijn, stel je voor een wagen op haar lieve gezichtje! LOL!

      Verwijderen
  17. Jullie ook een hele fijne Valentijnsavond toegewenst.
    Geniet van elkaar niet allen vandaag maar altijd!!

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat je een fijne valentijnsdag hebt gehad!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook voor jou en je gezin een mooie dag met veel liefde (en geen pijn!) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hoop dat je hebt genoten van Valentijn,
    lieve groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoop dat je gisteren lekker liefdevol bent verwend door je mannetje! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Maia,

    Ik hoop dat je een mooie Valentine hebt gehad meis.
    En dat de liefde ook jou heeft bezocht...

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen