woensdag 20 april 2016

Cadeau envelop/doosje voor mijn nichtje (DT Rive Creatief) - Craft haul Action, Kruidvat, So Low en Tiger en Challenge gewonnen bij Cindy v. Kippersluis!!

Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers!
Altijd leuk als er weer nieuwe creatieve mensen mijn blog weten te vinden.
Ik ben al bij jullie terug geweest en ontdek ook elke week weer nieuwe mensen gezellig zoveel ideetjes en inspiratie!
Neem er maar een kop koffie of thee bij want dit is een lange blogpost met van alles en nog wat.

Nog een weekje en dan is het hier in het zuiden mei vakantie, wat vliegt de tijd toch!
We hebben inmiddels al weer rapporten en gesprekken voor onze kleuters gehad met de nodige administratie die daar bij hoort vandaar dat ik deze week met een eenvoudig ideetje kom.

Ik maakte voor een jarig nichtje een cadeau envelop waar een heerlijke oreo chocoladereep in paste.


Dit envelop/doosje heb ik gemaakt met mijn envelop punch board van WR memory keepers.
Een goede tutorial hier voor vond ik op dit filmpje:


Het lila/paars papier komt uit 1 van de nieuwe dubbelzijdig bedrukte grote papierblokken van Action.
Op de voorkant heb ik een doily gemaakt met mijn de Sizzix doily Jewel Heart pons, deze kocht ik voordelig op de beurs in Den Bosch.


Het hartje in het midden van de doily hoort ook bij dezelfde set.
Met de leuke houtboard lettertjes van Rive Creatief maakte ik de naam van mijn nichtje.
Verder heb ik nog een dubbele strik van jute touw en een klein plak pareltje midden er op gemaakt.


Rechts op de voorkant zit nog een houtboard vlindertje van Rive Creatief.
De achterkant ziet er zo uit:


Happy birthday is een slinger van kurk ooit gekocht bij Wibra.
De twee bloemen zijn zelf gemaakt uit hetzelfde papier.
Verder op in dit blogbericht kunnen jullie een craft haul video zien hier in zien jullie stansjes met stempels die momenteel voordelig verkrijgbaar zijn bij Action.
De stansjes werken prima! Deze bloemen heb ik van verschillende maatjes gemaakt.
Eerst nat gemaakt en verkreukelt, gedroogd, voorzichtig open gemaakt en op elkaar gelijmd.
Het midden afgewerkt met een grote parel.
Je krijgt een beetje een shabby effect kijk maar:


De achterkant van dit papier is ook prachtig!


En zo zit de chocolade reep er in:


Deze envelop/doos doet mee met de volgende challenges:
De egel cadeauverpakking of doosje
Anreda challenge vlinder(s)
Scrap card Challengeblog geschenk verpakking voor een dame
Anma creatief alles behalve een kaart
Knutsel en kadootjes gebruik hout
Craft Addiction Challenge 4 something old, something new
Kreativ Scrapping bloggen minstens 3 kleuren

Dan hebben jullie nog een Craft haul video te goed.
Dit zijn allemaal vrij goedkope knutsel spulletjes die ik de laatste maanden bij Action, Kruidvat, So Low en Tiger kocht. Leuke dingen hoeven niet duur te zijn!


Tenslotte nog een heel erg leuke surprise!
Ik won op facebook de challenge bij Cindy van Kippersluis ter ere van haar verjaardag en het 1 jarig bestaan van haar webwinkeltje.
Dit is het youtube kanaal van Cindy.
Ze heeft op het moment een sale in haar shop met 15 procent korting op je gehele aankoop, deze sale duurt tot 30 april dus sla je slag! Dit is de link naar Cindy's scrap shop: klik daar voor hier.
Ze verkoopt prachtige dingen dus kijk even naar haar filmpje hier onder over haar sale:


Doordat ik niet veel op facebook te vinden was zag ik het pas vrij laat maar Cindy ik ben er natuurlijk super blij mee!!!!
Voor de mensen die geen facebook hebben dit is de video waar in Cindy haar winnaar trekt.
Alleen mijn blognaam staat niet goed op haar papiertje er mist namelijk een n.
www.hetvalkennest.blogspot.com


En dit heb ik gewonnen....ik kan het nog niet geloven!!!
Neem de tijd om te kijken want ik kreeg gister middag het pakket binnen en er zat nog een extra leuke surprise in! Het filmpje duurt 17 minuten...ik kon er geen leuke muziek bij vinden...duurde te lang...weten jullie trouwens hoe je dit oplost? Kun je bv. leuke muziekjes herhalen?


Cindy nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor al de mooie spulletjes!!!!
Die kan ik erg goed gebruiken!

Niet veel zelf gemaakt maar toch nog een lang blogbericht...dat kan ik erg goed haha!
Ik hoop dat jullie het gezellig vonden.
Bedankt voor het lezen en jullie leuke reacties, ik geniet er altijd van!




19 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je hebt gewonnen en zoiets moois ook nog. Het lijkt op een pocketletter, of is het dat ook? En de cadeaupakking voor de oreo chocolade is ook erg leuk, net als in inhoud, haha. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kado envelopje met lekkers erin. Mooie kleuren en prachtig versierd. Gefeliciteerd met je prijs!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent hier ook nooit zomaar weg op jouw blog hè! hihi Laat ik beginnen met je kado envelop voor Isa, super om dit met een punch board te maken Maia! Je hebt een mooie kleur papier en prachtige bloemen gemaakt! En natuurlijk is Rive erop aanwezig! Mooi gedaan en heel leuk dat je dit in hebt gezonden naar Scr@p-Cards Challenge blog! (kan ik dat niet vergeten!)
    En wat een gave prijs het is net een snoepwinkel!!! Je bent er ook heel erg blij mee en we gaan nu niet alleen hout,maar ook bling, bling op je kaarten zien! Je filmpje was wel errug lang, maar prachtig wat er naar je toe gestuurd is! En met een paar dagen gaan genieten van je vakantie en misschien iets moois freubelen!!! Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst!
    Liefs Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooie paarse enveloppe, erg leuk om zo'n cadeautje te krijgen. En Gefeliciteerd met je gewonnen candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maia,
    het is echt heel verschillend, wat je kunt kopen, bij de Action..hier hadden ze wel alle sets stempels met stansjes, maar die grote papierblokken niet..De kurken slingertjes van Wibra heb ik ook gekocht..
    Je hebt een prachtige envelop gemaakt..met een mooie binnenkant..
    Ik zag al op FB dat je zoveel mooie spulletjes hebt gewonnen, wat leuk!
    Hier ook bijna Meivakantie, lekker 2 weken rustig aan doen..heerlijk
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als docent heb je het heel druk met de schoolvakanties denk ik. Mensen vergissen zich er vaak in hoeveel tijd er zit in het opstellen van rapporten, besprekingen met ouders en het indelen van de lessen, etc. Maar het is ook heel leuk om te doen denk ik :) Mooie cadeauenvelop Maia! Heel elegant en wat een lekkere reep zit erin :D Gefeliciteerd met jouw gewonnen spulletjes! Wat leuk :) Heel veel knutselplezier ermee :)
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige cadeau envelop, en gefeliciteerd met je gewonnen candy, fijne week.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was weer super gezellig om even bij te lezen Maia. Je cadeau-envelop heb je knap gemaakt én gedecoreerd. Je nichtje zal er vast blij mee zijn geweest. Gave bloem en kurken slingertje. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, dat blijft heel leuk toch?
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel én voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel en dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Maia
    Wat een prachtige cadeau-envelop met lekkers erin en wat zijn die zelfgemaakte bloemen erop mooi, genieten hoor.
    Geniet van je gewonnen prijsjes, het is altijd leuk als je iets wint.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt ook voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.

      Verwijderen
  10. Prachtige cadeau envelop e nvan harte met je gewonnen prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een perfect papier heb je voor deze envelop gebruikt! Heel mooi gedaan.
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kado-envelop heb je gemaakt voor Isa. Ik hou van de kleur paars...
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je cadeauenvelop is prachtig. Leuk dat wat je allemaal gewonnen hebt bij Cindy.
    Ja mijn meivakantie is nu ook echt begonnen en ik ga er even lekker van genieten.
    Een drukke tijd achter de rug wat betreft verslagen etc etc. Jij herkent dat wel.
    Leuke blogpost Maia. Ben toch heel benieuwd waar jij woont in het zuiden. Ik woon in midden-limburg het smalste stukje van Nederland :) en werk in Maastricht. Wens jou een fijne vakantie en veel knutselplezier. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke cadeau-envelop heb je voor je nicht gemaakt. Ik heb bewondering met hoeveel geduld je je geweldige candy uitpakt en filmt. Wat een hoop heerlijke spullen. Kun jij eigenlijk je hobbykamer nog in, haha. Wat zijn washi-sheets eigenlijk?
    Geniet van je vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig deze cadeauenvelop Maia zeker die chipboardltekst en bloem zijn hele leuke details...Schitterend gemaakt...
    en gefeliciteerd met je gewonnen prijsje altijd leuk om weer leuke spulletjes te winnen veel plezier ermee...en bedankt dat je bij me langs komen bent...alleen ik kan je niet vinden als volger..misschien iets mis gegaan...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie cadeautje en een leuk idee om zo een reep chocolade te verpakken. Je nichtje zal er blij mee zijn! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, altijd leuk! Een fijne vakantie met hopelijk wat beter weer! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Maja ,
    Heel mooi enveloppe met een super mooie binnenkant . Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ivm onze vakantie even niet geblogd maar dan mis je weer een hele hele hoop en deze post maia weer helemaal geweldig. ik ben elke keer weer bedust hoe je dat maak. ik vind het super en ik sluit mij ook helemaal aan bij de reacties boven mij.
    heel fijn moederdagweekend

    BeantwoordenVerwijderen