zaterdag 3 maart 2012

Lente-Verjaardagskaart

Morgen is de dochter van mijn vriendin jarig, ze wordt 15 jaar!
Ze hebben het vandaag mega druk dus ik waag het erop om de kaart nu al op mijn blog te zetten.

Ik gebruikte voor de basis zwart cardstock , de designpapiertjes en de papieren bloemetjes komen uit een prachtig give away pakket dat ik een hele tijd geleden bij Brenda van het mooie blog hartjes en co won.
Zo zie je maar Brenda.....eindelijk heb ik het toch nog een keer gebruikt en het is nog lang niet op!


Dit meisje heeft tijdens haar leven al zoveel mee gemaakt dat ze wel een extra
beschermengeltje gebruiken kan!
Het scallop envelopje is een stans van Sissix en het met copic gekleurde stempeltje
komt uit Engeland.


Het lieve bloemenkinderen lente plaatje vond ik op internet.
De witte bloemen zijn gemaakt met een stansje en de groene bloem van action heb ik voorzien
van een parelhartje, dit zag ik op het mooie kaartje dat Brenda bij haar give away gaf.


De swirl is een stans van Sissix. Onder het plaatje zit een laagje karton van een doos en mooi
roze papier waarmee Brenda al de kleine surprises in de give away ingepakt had.


De binnenkant van de kaart heb ik simpel gehouden.
Laatst zag ik wel in een tijdschrift dat iemand een retro pons bloemetje bewerkt had met
de Martha Steward doily lace rand pons, dat geeft zoals jullie zien een heel mooi ander effect.


Op de tag staan onze felicitaties en daarachter zit een evelopje met geld.
Ik hoop dat ze er morgen blij mee is.


Voor de liefhebbers zet ik hier het plaatje van de bloemenkinderen, laat eens horen als je er iets
mee gemaakt hebt.

Gisteren kwam ons nichtje Isa zomaar uit school "aangewaaid"
Ze is ook helemaal gek op kaarten maken maar mijn zus is niet zo voor de "rommel"die
dat met zich mee brengt.
Toen ze alle spulletjes zag liggen vroeg ze....oooo mag ik ook zo'n mooi hartje maken,
ik moet zondag op verjaardag bij een vriendinnetje.
Van 4 tot 6 uur is ze zoet geweest met freubelen, de hele keukentafel lag vol...gezellig toch!
Dit is het leuke resultaat, knap voor een grietje van 10 jaar...wat vinden jullie?




Allemaal heel erg bedankt voor de gezellige reakties.
Het gaat een drukke week worden voor me met twee keer fysio.
Een gesprek met de anesthesist of de derde pijnbestrijding nog gezet gaat worden
en een bezoek aan een arbo arts.
Fijn lente weekend
Tussendoor hoop ik natuurlijk weer even bij jullie blogs langs te komen.

47 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de dochter van je vriendin!! Lieve afbeelding ook en alles helemaal af! Daar zal ze zeer zeker blij mee zijn!!!
    En wat je nichtje gemaakt heeft dat is super knap zeg, ziet er heel mooi uit!
    Succes komende week!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart heb je gemaakt
    en je nichtje ook bere gezellig toch

    sterkte en groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart is het geworden.
    En zo freubelen met z'n tweetjes in natuurlijk helemaal gezellig!
    Succes weer komende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er erg leuk uit, schattig dat
    beschermengeltje en het plaatje van het
    bloemenkind is heel mooi!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige kaart heb je gemaakt voor de verjaardag van de dochter van je vriendin!
    En wat leuk is het hart wat je nichtje gemaakt heeft.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om supervrolijk van te worden!

    Ik vind het een heel geslaagde kaart...kaarten van jou..zijn meer schilderijen,

    fijn weekend Maia,

    vriendelijke groetjes,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart zo mooi ik kijk altijd mijn ogen uit als ik die mooie details zie.
    De jarige mag heel blij zijnmet deze lieve kaart.
    Je nichtje kan er wat van hoor en die rommel, ach het plezier is vele malen groter.
    Ik hoop dat alles goed met je gaat, succes met de fysio en de beslissing over de pijnbestrijding...ook bij de Arbo arts succes, niet de leukste dingen om naar toe te gaan omdat het tegenwoordig toch allemaal zo vervelend werkt.

    Een lieve groet van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Fairy kaart heb je gemaakt..die oude plaatjes blijven schattig.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk zeg je kaart,en die vlinders zijn ook zo mooi om te zien.

    fijn weekend voor jou
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, is bijna al een cadeautje op zich. En niks gezelligers dan samen aan de freubel! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een dotje van een kaart gemaakt voor de dochter van je vriendin, ziet er echt beeldig uit! En wat de kleine Isa heeft gemaakt is ook al zo prachtig, jullie hebben hetzelfde creatieve bloed ;-) Geniet van je weekend, liefs, Ira x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Maia wat een leuke persoonlijke kaart heb je gemaakt!
    En je nichtje heeft ook al zo'n mooi hartje gemaakt! Ze za wel blij zijn met haar creatieve tante.
    Sterkte maar weer deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat kaartje met dat schattige envelopje!
    Je nichtje boft maar met zo'n Freubel tante!
    Leuk om zo samen bezig te zijn.
    Haar creativiteit heeft ze zeker van haar tante!
    Fijn weekend verder,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart,wat zal ze er blij mee zijn.
    En wat jou nichtje aangaat die heeft het wel in de vingers hoor.
    Veel succes deze week.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Maia, ik vind je kaart echt prachtig!!!
    Zo mooi gemaakt en dan dat leuke envelopje onderin.heel erg mooi hoor. Ook je nichtje kan er wat van. Prachtig en inderdaad heel knap voor een meisje van 10.
    Fijn weekend en sterkte aankomende week.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Maia en wat je nichtje heeft gemaakt is natuurlijk helemaal te gek hoor, gezellig zo samen freubelen.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou nou .. je hebt je weer van je goede oude kant laten zien he. Prachtig Maia. Wat een mooie details allemaa .. en dat envelopje, ben ik helemaal verliefd op. Daar zal het meisje heel erg blij mee zijn.

    Veel suc6 deze week en we hebben wel weer contact. Tot mails.

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig met je nichtje aan het freubelen en wat een prachtige kaart voor de dochter van je vriendin, daar zal ze blij mee zijn!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig om samen te knutselen en dan aan het eind van die prachtige resultaten, daar zijn de ontvangers vast erg blij mee!

    Succes voor de komende week. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi je kaart en die van Isa wat heeft ze dat knap gedaan!!

    Gaat het een beetje goed met je, Maia?

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Maia, Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg! En dat lieve plaatje van de bloemenkinderen erop, echt heel schattig. Het envelopje vind ik ook zo leuk. Een heel mooie kaart voor een meisje van 15! Het hartje dat je nichtje heeft gemaakt is ook supermooi geworden zeg! Ze boft maar met zo'n creative tante. Succes met alles de komende week. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Maia,

    de dochter van je vriendin krijgt een prachtig cadeautje van je. Zo zie ik de kaart met alles wat je erbij vertelt. Heel erg mooi, al die details en de beschermengel....Superlief bedacht van je.
    De bleoemnkinderen, ja, dat roept herinneringen bij me op. Weet even niet zo snel waarvan. Misschien had ik er schriften van of zo. Ze zijn zo lief.
    En ej nichtje heeft geluk met zo tante die van knutselen houdt en de rommel op de koop toe neemt. Merk ik zelf ook. Ik stofzuig mijn knutsel-/logeerkamer nog wel, maar de volgende dag is het er weer rommelig op het bureau en op de grond. Maar dan denk ik: allemaal droge rommel. Het hart is heel knap gemaakt voor een meisje van 10.
    Sterkte deze week met al de bezoekjes aan de (para)medici. Hoop dat je erdoor geholpen wordt/bent.
    Lieve groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaartjes het hartje is erg mooi maar ja
    ik heb een hartjes tik!!
    Je gaat inderdaad een drukke week tegenmoed dus verdeel je krachten en heel veel sterkte ermee.
    Een fijne zondag en nog een mooie week gewenst.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Maia.
    Fijn om te zien hoe je zo creatief en positief bezig blijft!
    'k Wens je veel sterkte en vooruitgang komende week met de behandeling.
    Ook hoop ik dat je zoon met plezier en succes z'n rijlessen doet.
    't Beste. Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart heb je gemaakt,de afbeelding is erg mooi!Gezellig om samen te knutselen,jammer voor zus,die moet deze gezelligheid nu missen...Vind het zelf heerlijk om samen te knutselen.Sterkte met je behandeling komende week!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooi kaart heb je weer gemaakt gave afbeelding ook .Samen aan de freubel is ook heel gezellig mooi hart ook..sterkte van de week!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart ! En zo leuk om samen aan de freubel te zijn. Succes met de behandeling van de week, ik denk aan je !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WAT EEN MOOIE DINGEN HEB JIJ GEMAAKT!

    PRACHTIG!!

    STERKTE DEZE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie kaart met mooie details! Leuke envelopje met het bescherm engeltje en ook een hele mooie afbeelding! Ik heb hier nog ooit 3D knipvellen van gehad. Je nichtje heeft ook een hele mooie creatie gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi die Maia,
    Gefeliciteerd vandaag met je dochter.
    Leuk dat freubelen met al die meiden. Als je eenmaal zelf bezig bent vinden ze het enorm leuk om mee te doen is ook mijn ervaring.
    Je kaartje is zo lief. Dat komt ook door het plaatje. Deze zijn altijd heel bepalend. Lief dat je deze met ons wilt delen. Je envelopje is ook super en de bloemen zijn ook goed gelukt. Hoop dat je dochter hem leuk vond. Succes weer met alle doktersbezoeken.
    Gezellige groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een leuk kaartje Maia!! De creatie van je nichtje is ook supermooi!!
    Sterkte deze week!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig gezellig kaartje en de hart is ook al zo mooi

    hugs carla

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ben je toch een lieverd Maia, prachtige kaarten ook van Isa. Veel sterkte weer van de week, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Maia, heel speciaal met dat beschermengeltje erbij! En de creatie van Isa vind ik ook supermooi , knap gedaan van haar ook!
    Succes met je afspraak, ik hoop dat het voor je allemaal positief uitdraait hoor,
    heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat heb je toch weer een geweldige kaart gemaakt, Maia! Zo lief met het plaatje en het beschermengeltje! Ook Isa heeft er iets mooi van gemaakt!
    Fijne maandag en heel veel succes met je afspraken deze week!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een prachtige kaart.
    Ik vind de kleuren die je voor de kaart hebt gebruikt erg mooi.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een heel mooie kaart, prachtige details. En ook zo lief door het plaatje en beschermengel! Gezellig om met je nichtje te knutselen en wat heeft Isa een mooi hartje gemaakt voor haar vriendin!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Maia, wat leuk dat je volger bent geworden bij mij. Je kaartje is helemaal super en bedankt dat je het plaatje met ons wilt delen.
    Je blog is prachtig, dus jij hebt er ook een volger bij.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart met een lief toepasselijk plaatje en erg mooi versierd, ook de binnenkant!
    Het hart dat Isa gemaakt heeft vind ik helemaal leuk en zo knap gemaakt! Wat een heerlijk knutselparadijs vindt zij bij jou......

    Groetjes, Loes

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Maia, hoe gaat 't met het schilderen van Tilda? Ik zie ze nog niet op je kaarten.
    Ben benieuwd, maar dit kaartje met Fairie is ook prachtig geworden.
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoi hoi

    weer een toppertje

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dit schattige plaatje doet me zo denken aan de tijd van 3 d kaarten maken, met dit soort afbeeldingen heb ik er tig gemaakt, deze van jou is ook superrrrr geworden ! Heerlijk hoor om samen te knutselen , deed het vroeger ook toen mijn meiden kleiner waren , de hele tafel lag vol met frutsel spullen , heeeeerlijk ! Het hart is prachtiggggg geworden !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. schitterend kaartje en plaatje.
    en mooie details!.
    fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  44. He lieve Maia, wat leg je het toch allemaal mooi uit. En wat weer een mooie kaarten, bloemenelfjes zijn zo lief ik ken ze nog als poezieplaatjes. Heb ze in mijn gang hangen als 3d schilderijtjes. Het hart is mooi geworden. heerlijk als kinderen mee freubelen, daar geniet ik ook zo van.
    Heel veel liefs Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Maja,
    Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog. Ik ben blij om te horen dat het bij jou ook steeds een beetje beter gaat. Maar wat kun je er enorm van balen als het niet gaat zoals je hoopt of denkt en dat het veel langer gaat duren.. Ik ben deze week ook bij de Arbo arts geweest. Het kan nog wel eventjes gaan duren voordat ik weer aan het werk kan, minimaal 6 weken tot ongeveer 3 maanden staat er voor een gemiddeld herstel. Toen ik dat hoorde baalde ik echt enorm, dan ben ik nog niet eens over de helft en de verveling begint soms wel toe te slaan. Scrappen gaat gelukkig wel steeds iets beter dus ik heb weer iets meer om handen.
    Je kaartje ziet er heel mooi uit, leuk die velle roze kleur in combi met bruin, die kleurtjes gebruik je volgens mij niet zo vaak. Ik houd er wel van.
    Gezellig zo'n middagje knutselen met een nichtje. Mijn neefje komt ook regelmatig in de vakanties om een middagje met zijn tante te knutselen. Wat is er nou leuker dan een tante met zo ontzettend veel knutselspullen, hij kijkt echt altijd zijn ogen uit als ik mijn kasten open trek hahaha en dan is het nog best netjes opgeruimd, moet je nagaan als hij komt terwijl ik zelf aan het scrappen ben hahaha.
    Maja ik wens je het allerbeste, doe het rustig aan dat moet ik ook. Jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen dan kunnen we misschien therapeutisch gaan knutselen (lol) dan schiet het herstel bij beiden misschien wat meer op. Ik hoop snel weer iets van je horen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de dochter van je vriendin, leuk plaatje en verder veel mooie details.
    Wat een mooi hart heeft je nichtje gemaakt, super hoor, zij boft maar met zo'n tante.
    Succes volgende week met je afspraken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen