zondag 1 mei 2011

Oranje

Wat een prachtige dag was het gisteren voor alle oranje feesten!
Om nog even in de Oranje sfeer te blijven heb ik een oranje-kaartje gemaakt.
Deze is voor vrienden van ons die een tennis-feestje geven.


Ik heb voor de eerste keer een plaatje ingekleurd met de derwent potloden van mijn dochter.
Wel erg leuk om te doen dat is voor herhaling vatbaar!
Ik heb alleen een beetje te grof cardstock genomen voor de print maar al doende leert men.
Het papier en de bloemetjes komen van kruidvat.
Ik wens jullie een fijne zonnige zondag!
Groetjes Maia

11 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne zondag, het is een lief vrolijk kaartje,mooi hoor!

    Doei Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maia,
    Je kaartje is super. Heel mooi ingekleurd voor de eerste keer hoor. Dat is mij niet gelukt. Ik stempel nooit op cardstock. Wanneer je glad wit papier gebruikt vloeien de kleuren mooier over en kun je beter de kleurnuances laten zien. Misschien een tip waar je iets aan hebt.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, vrolijke kaart!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Maia!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is heel lief!!

    Nog een fijne zondagavond Maia,
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maia, Erg vrolijk en lekker zomerse kleuren. En,,,, het kleuren zal je steeds beter af gaan op het juiste papier. Oefening baart kunst!
    Groetjes, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk kaartje. Geeft niks dat je nu cardstock gebruikt hebt, dat zul je een volgende keer niet meer doen denk ik, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gezellig en mooi kaartje maia!!!!!
    zo zonnig!
    prachtig gemaakt hoor!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Maia!!
    Hartstikke leuk zeg!!

    Ik vind je boterhamzakjes als waxinelicht-houder ook helemaal super! Jammer dat ik nergens van die leuke zakjes kan krijgen anders wist ik het wel :-)
    Ik dacht ze laatst gevonden te hebben, maar ze zijn te klein helaas....
    Ach, wie weet loop ik er nog eens tegenaan!
    Fijne dag en lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hoi

    ja het was een geweldige fijne zonnige dag.
    En ook een mooie zonnige kaart.
    Wij hebben in ieder geval veel profijt gehad met het weer we zijn goed opgeschoten.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen