maandag 16 mei 2011

Even heel iets anders

Vandaag kreeg ik een mailtje met een leuk filmpje toegestuurd.
Hier word je toch helemaal vrolijk van!
En omdat ik weet dat veel scrappers van vlindertjes maar ook van vogeltjes houden vond ik het eens een keertje leuk om dit filmpje er op te zetten voor jullie.
Kijk en geniet!
Als het filmpje niet start als je er op klikt kun je misschien de onderstaande link in je zoekbalk zetten.
http://www.youtube.com/watch?v=ZZ81_Q0lYAM&feature=email

Hoop dat het zo wel lukt Eefie!
Fijne avond.

9 opmerkingen:

  1. Jammergenoeg geeft hij een foutmelding aan,ik probeer het later nog eens, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt.

    Groetjes,eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu willen mijn kinderen de rest van de film ook zien. Je begint er gewoon van te swingen. Leuk.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maia,
    Wat een superleuk filmpje. Mijn kids waren er ook helemaal weg van. Met de oudste ga ik nog naar deze film. Leuk voorproefje zo op deze manier. Fijne avond nog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi!! Krijg er gewoon kippevel van...en stilzitten lukt niet meer!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig filmpje,genieten!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi

    ja leuk hoor het filmpje en wat heb je een mooie kaart gemaakt zeg super.
    De vogelstempel vind ik ook heel mooi, ik ben heeeeel benieuwd wat voor een mooie creatie je er van gaat maken.
    Ik heb mijn challenge klaar voor de maand juni bij scrappassion. Ria was erg enthousiast in haar mail dus valt het allemaal weer mee.
    Ga nu weer lekker zelf aan de gang met mijn eigen ding voorlopig geen challenge voor mij
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maia, Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog. En wat een leuk filmpje! Ik ga morgenmiddag met Joy kijken.
    Liefs, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar wordt een mens zeker vrolijk van....heerlijk en wat is dat toch knap gemaakt.
    Nog bedankt voor je berichtje....ik heb mijn volgers weer in beeld /op mijn blog.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen