woensdag 18 mei 2011

Een bloemetje op woensdag

Op het blog "Een sneller kloppend hart" van Veronique is een leuk idee ontstaan.
Elke woensdag zet je op je blog een bloemetje en zij verzamelt de links daarvan.
Zo kunnen we elke woensdag genieten van een bloemenzee!
Ik zag bij Michelle van " In de zevende hemel" al mooie clematis-bloemen en bij Hilde van "Zoals het klokje thuis tikt een prachtig vaasje "onkruid"bloemen staan.Ook bij Eefie staan er hele mooie roosjes op kijk op het blog "Eefiesday". De links vinden jullie in de zijbalk.
Ik weet niet of ik het elke woensdag vol kan houden maar mijn bijdrage deze week zijn de eerste twee roosjes in mijn tuin die deze week zijn gaan bloeien.
Ze staan in een grote pot en zijn een jaar of 4 oud, de naam weet ik al niet meer helaas.
Gelukkig heeft het deze week een beetje geregend en met dat zonnetje af en toe vinden ze het wel aangenaam, kijk maar!


Fijne avond allemaal,
Liefs Maia

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie collage Maia en danmet die druppels op het blad, prachtig.
    Wat lief dat je wat blogs noemt...Ik wwet ook niet of het me iedere week lukt,ik werk op woensdag, vaak vergaderingen..ik probeer het bij te houden:))

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ook al zo'n mooie roos...en wat heb je ook een gave achtergrond op je blog....erg mooi!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg, mooie foto's en collage!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb je mooi op de foto gezet! heel mooi, Maia!!

    Ach het moet ook niet elke week, toch...het is mogen...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie collage heb je gemaakt.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi geheel, prachtig die kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo; bedankt voor je leuke berichtje bij mij. voor mij de gelegenheid om ook eens bij jou te kijken, het ziet er reuze gezellig uit hier dus ik jom zeer zeker nog eens langs. Ik ben je ook gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto collage heb je van je schitterende rozen gemaakt,heel mooi,lieve gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige roos en wat heb je de druppeltjes op de blaadjes mooi gefotografeerd!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's zeg!! Ben er helemaal weg van! Schitterend!
    Lieve groetjes en fijne dag,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi

    wat een leuk idee zeg elke woe een bloemenzee, daar doe ik denk ik ook eens aan mee. Heeeel fijn weekend
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat en prachtige roos en zo mooi met die water druppels er op

    fijne avond
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig je berichtje op mijn blog, idd yessss hihi

    Fijn weekend!
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. met zo`n mooie achtergrond is het hier ook een rozenzee hoor:-) Je roos staat er prachtig bij, mooie kleur. helaas heb ik niet de gouden tip tegen luizen. Ik heb er ook veel last van hoor. Ik gebruik meestaql gewoon de spuitbussen hier tegen of spiritus met groene zeep. meestal is het even in het begin, als de roos wat ouder wordt dan wordt het wel beter. Luis mag graag op jong blad en bloem zitten. Rupsen vind ik erger want die gaan zo in de knoppen kruipen en tja...dan ben je echt je knoppen kwijt:-(

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen