woensdag 25 mei 2011

Bloemetje op woensdag

Wat vliegt een week toch om zeker als het zulk lekker weer is!
Vandaag alweer het bloemetje op woensdag.


Deze leuke kleine bloemetjes kreeg ik op mijn verjaardag. Ze houden het dus lang uit want ze zien er na 3 weken nog prachtig uit.
Jammer dat jullie ze niet kunnen ruiken, ze ruiken ook nog eens heerlijk!
Ik weet alleen niet hoe deze lieve witte bloemetjes heten? Als je op de foto klikt kun je ze beter bekijken.
Misschien kan ik ze wel in de tuin planten dat zou helemaal geweldig zijn.
Wie nog meer hele mooie bloemen wil zien moet snel even een kijkje nemen op het blog van Veronique
daar staan heel veel linken naar prachtige foto's van bloemen!
Klik hiervoor op de link van "Een sneller kloppend hart"dat staat rechts in de zijbalk.

Allemaal een hele fijne week,
Liefs Maia

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bloemetjes en zo leuk je collage.
    ja de week vliegt voorbij!!!
    Voordat je het weet i shet zomervakantie.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk zeg! Blijf er maar goed van genieten. lieve groetjes, Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen idee hoe ze heten maar ze zien er wel leuk uit.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn hele mooie lieve bloemetjes, geen idee welke het zijn...
    Heel fijn dat ze zolang houden en ik zou het maar proberen in de tuin...toch...

    ja gaat goed, dankje, gisteren bij de tandarts geweest voor een eerste afdruk voor het voorlopig gebit, vrijdag weer terug en ook naar de chirurg(controle) alleen die kleine draadjes in mijn mond blijven me irriteren, ik zal blij zijn als die weg zijn, mss haalt de chirurg ze vrijdag wel weg....ik zit er steeds met me tong aan en dat mag eigenlijk niet...maarja hihi soms is het sterker dan jezelf en doe je het zonder nadenken...

    lieve groetjes, fijne avond
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan weer reageren en ja dat ben ik op de foto, ik ga niet snel op de foto en ook niet op mijn blog, deze keer een uitzondering gemaakt.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo gek van bloemen> Ga morgen ook de tuin in het roze/wit maken met prachtige bloemen. Die mandjes zijn gaaf zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Maia
    Lang niet gereageerd op jouw blog, maar met problemen met mijn blog............
    Maar ik ben er weer.
    heb even naar het filmpje gekeken en zal het de kleintjes laten zien, vinden ze vast heel grappig.
    Het deed mij weer denken aan mijn vakantie in Brazilië.
    Je hebt weer leuke scrapels gemaakt.
    Ik weet helaas ook niet hoe de bloemetjes hten, maar ze zijn erg leuk
    gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi bedankt voor je reactie. Ik ben zwaar verslaafd aan het bloggen en ik heb de mazzel dat ik heel veel tegelijk kan... grapje... op mijn werk kan ik het makkelijk bij houden, ik ben medisch secretaresse en werk veel op de computer, ik kan zo van een rapport naar blogspot hoppen, heel handig. vandaar dat ik vrij snel langs kom. Ik laat graag reacties achter vooral bij mensen die mij ook berichtjes achter laten. prettige avond en slaap lekker straks

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moooi die bloemetjes! En wat erg hé die blogger, bij mij is het meer de tijd die ontbreekt ;( Zou graag meer kunnen reageren!;)
    Fijne dag,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk die twee mandjes in een boog, heb ze ook, maar op dit moment staat er niet wat in.

    fijne dag nog

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige bloemetjes! Ook ik zou niet weten hoe ze heten... Het ziet er geweldig uit zo in die mandjes en dat ze ook nog lekker ruiken is helemaal mooi meegenomen.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je er een leuke foto van gemaakt!
    Gezellig!
    Fijn weekend,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen