dinsdag 29 maart 2011

Eerste Award gekregen

Vandaag kreeg ik mijn eerste blog award van Nel (artistiekscrapbookhobby)
Bedankt Nel, leuk dat je aan me gedacht hebt!
Ik ben er inmiddels achter wat een Award krijgen inhoud.
Je krijgt een opdracht en moet hem doorgeven aan blogs die je leuk vind als
een soort "kettingbrief van vroeger"dus.
De opdracht die hierbij hoort is vertel 8 dingen die je vandaag gedaan of gehoord hebt:
1. Een meisje van 12 jaar kreeg een baby (niet te geloven) 2. In het zonnetje een verteltas
zitten maken (zal ik nog wel een post aan wijden) 3. Koffie gedronken bij mijn moeder
4. Ouderavond op mijn school 5. Boodschappen 6. Beetje gepoetst 7. Lekker kip-Siam gegeten
8. Blog award ontvangen en weer doorgegeven.
En nu moet ik de Award doorgeven, nou daar komen ze:
1.Dora, jouw blog volg ik al het allerlangst samen met dat van 2.Chimene 
3.Nicole, mijn eerste volgster (na de goede kennissen en Dora) 4. Elly 5. Adrienne
 6. Mirande en tenslotte twee gezellige Belgische blogs nl. 7. Akkina en 8.Celia

En nu ik toch met namen aan het "gooien"ben: Nostroma (uit Rusland), Aranyalma (uit Hongarije),Mirande, Linda en Martha bedankt dat jullie het de moeite waard vinden om mijn blog te volgen.
Ik voel me zeer vereerd dat zulke talentvolle dames mij volgen.

Groetjes Maia

5 opmerkingen:

  1. He wat enorm leuk en wat lief van je.
    gefeliciteerd met je eerste award.
    Zodra ik een nieuwe post maak zet ik de award erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai maia,
    bedankt voor je reactie op mijn blog en ontzettend bedankt voor de award!
    ik voel me vereerd!

    groetjes van adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Maia, ik vind het geweldig om een award te krijgen en vooral de leuke reactie die je erbij geeft!
    Zodra ik weer ga posten,haal ik hem op!

    Dank je wel/groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maia,

    Ik zie mijn naam staan en denk, wat grappig nog een Nicole. Maar het ging over mij! Helemaal leuk dankjewel!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi maia
    Ik vind dat je het op een mooie eigen manier gepresenteerd hebt, klasse.
    Gr nel

    BeantwoordenVerwijderen